Ki vagyok én?

Joó Szabolcs, közgazdász, online marketing, AdWords, Analytics, social media marketing, mountain bike, fantasy, sci-fi, lélekben örök punk.
Google Adwords és Analytics egyéni minősítéssel.

Itt értesülhetsz a legfrissebb bejegyzésekről:

Írd be az e-mail címedet!

Delivered by FeedBurner

Címkék

adatok (1) adwords (2) aláírás (1) álláskeresés (1) art (2) b2b (2) banner (1) bkv (1) bkv figyelő (1) blog (5) cartoon network (1) cégbemutató (1) célcsoport (1) coke (1) content marketing (1) csalás (1) csődör (1) design (3) diák (1) direkt marketing (1) dm (1) egyetemista (1) email (3) email marketing (2) én (1) érdekes (6) érdekesség (6) érzések (5) etikett (1) e bola (1) e mail (1) e mail marketing (1) facebook (12) fail (1) felsőoktatás (1) gap (1) gerilla (6) gerillamarketing (6) gondolatébresztő (1) gondolatok (4) google (4) hibák (1) hirdetés (1) iframe (1) illem (1) illemszabályok (1) infóanyag (1) infografika (1) interaktív (1) internet (6) jövő (1) keresőoptimalizálás (1) kezdőoldal (1) kisvállalkozó (5) kkv (5) középvállalat (5) közösség (1) közösségi média (11) kreatiív (1) kreatív (5) kritika (6) kríziskommunikáció (1) lehúzó (1) linkedin (1) lydia ramsey (1) marketing (56) marketingpszichológia (6) média (21) médiamix (1) megmondás (3) milka (1) mp3 (1) New York Times (1) nob (1) nokia (1) olimpia (1) online (2) online marketing (16) ötlet (1) pepsi (1) piaci verseny (1) piackutatás (3) piacrészesedés (1) pinterest (1) pr (1) pszichológia (5) ramszesz (1) reklám (25) reklámkritika (2) reklámterv (1) roi (1) sanoma (1) seo (1) social media (16) statisztika (1) stratégia (1) szabadalom háború (1) színek (5) tanácsadó (1) tv (1) twitter (8) ügyfélszolgálat (1) üzlet (1) üzleti etikett (1) vélemény (6) vevőbefolyásolás (5) videó (4) vírusmarketing (5) vírusvideó (2) vodafone (1) web.2. (4) Címkefelhő

Friss topikok

Az év csődöre 2013

2013.01.18. 17:53 marketingghost

Még mindig meg tud lepni a Facebook és a közösségi média ereje. Átlagos, közepesen nemszép, kanos norvég srácként egy 1200 lakosú norvég faluból mintegy 18 óra  alatt majdhogynem világhírre tett szert s gyűjtött be egy millió lájkot Petter Kverneng (na jó, a világhír azért lehet túlzás, de ez sem rossz teljesítmény). 

Feldobta a következő képet a Facebookra (bal alsó sarokban a lájkgyűjtés dinamikája az utolsó 5 órában):

facebook marketing.jpgForrás: OpenOnline

Sajnos én csak 13 órával az akció kezdete előtt csatlakoztam be a folyamatba, de kíváncsi lettem, jó estéje lesz-e a srácnak. Az lesz. Az utolsó órában mintegy 280 ezer lájkot kapott s most minimum egy fél budapestnyi ember szurkol neki.

Hajrá Petter! :)

Még egy apróság: ha a Durex marketingese lennék, rögtön küldenék egy bőröndnyi óvszert ifjú bikánknak, nehogy ezen múljon...


Szólj hozzá!

Címkék: facebook social media csődör

A bejegyzés trackback címe:

https://marketinger.blog.hu/api/trackback/id/tr735025759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.