Ki vagyok én?

Joó Szabolcs, közgazdász, online marketing, AdWords, Analytics, social media marketing, mountain bike, fantasy, sci-fi, lélekben örök punk.
Google Adwords és Analytics egyéni minősítéssel.

Itt értesülhetsz a legfrissebb bejegyzésekről:

Írd be az e-mail címedet!

Delivered by FeedBurner

Címkék

adatok (1) adwords (2) aláírás (1) álláskeresés (1) art (2) b2b (2) banner (1) bkv (1) bkv figyelő (1) blog (5) cartoon network (1) cégbemutató (1) célcsoport (1) coke (1) content marketing (1) csalás (1) csődör (1) design (3) diák (1) direkt marketing (1) dm (1) egyetemista (1) email (3) email marketing (2) én (1) érdekes (6) érdekesség (6) érzések (5) etikett (1) e bola (1) e mail (1) e mail marketing (1) facebook (12) fail (1) felsőoktatás (1) gap (1) gerilla (6) gerillamarketing (6) gondolatébresztő (1) gondolatok (4) google (4) hibák (1) hirdetés (1) iframe (1) illem (1) illemszabályok (1) infóanyag (1) infografika (1) interaktív (1) internet (6) jövő (1) keresőoptimalizálás (1) kezdőoldal (1) kisvállalkozó (5) kkv (5) középvállalat (5) közösség (1) közösségi média (11) kreatiív (1) kreatív (5) kritika (6) kríziskommunikáció (1) lehúzó (1) linkedin (1) lydia ramsey (1) marketing (56) marketingpszichológia (6) média (21) médiamix (1) megmondás (3) milka (1) mp3 (1) New York Times (1) nob (1) nokia (1) olimpia (1) online (2) online marketing (16) ötlet (1) pepsi (1) piaci verseny (1) piackutatás (3) piacrészesedés (1) pinterest (1) pr (1) pszichológia (5) ramszesz (1) reklám (25) reklámkritika (2) reklámterv (1) roi (1) sanoma (1) seo (1) social media (16) statisztika (1) stratégia (1) szabadalom háború (1) színek (5) tanácsadó (1) tv (1) twitter (8) ügyfélszolgálat (1) üzlet (1) üzleti etikett (1) vélemény (6) vevőbefolyásolás (5) videó (4) vírusmarketing (5) vírusvideó (2) vodafone (1) web.2. (4) Címkefelhő

Friss topikok

Bronzlándzsát az ősembernek avagy miért kell a Googlenek megteremteni a saját piacát Magyarországon

2012.05.07. 09:30 marketingghost

Névtelen.jpg
A Google a Neten a cégem programmal ráérzett anno egy - a cég bevételeinek növekedését is visszafogó- problémára a hazai vállalkozások körében:

A magyar kis- és középvállalkozásoknál a marketing gyerekcipőben jár (riszpekt, ha valaki a kivételhez tartozik). Kicsi szórólap, kicsi hirdetés valamely hirdetési újságban/helyi lapban. Avagy ami még rosszabb...csináljunk egy facebook oldalt, most úgyis ez a divat, meg a Józsiéknak is van már, hárman lájkolták is. 

 Aztán egyszercsak meglátja a magyar cégvezető, hogy valamiért a Józsi cége a google keresésekben ott van a lap tetején, valamilyen halványan színes háttérrel. Utánakérdez -aha, van ez az adwördsz dolog, nosza ilyen kell nekünk is...

 Kerít valahonnan valakit, aki megcsinálja a fiókot, pénzt neki és indul a kampány (ez még ráadásul a jobbik eset, ennél rosszabb, ha valamilyen marketingkuruzsló cég rántja be,  s veri át)

 A kampányt ráereszti a weboldalának kezdőlapjára. Landing page már ismeretlen fogalom (egyébiránt nem is a főnök dolga, hogy ismerje). A weboldalt 2001-ben csinálta a szomszéd lányának a barátjának az öccse számtekszakkörön, és akkor frissült utoljára.

 Megrendelés természetesen nem jön. Aha, ez az adwördsz szar, csak viszi a pénzt. És ezek után magyarázd el valakinek, hogy neki keresőmarketingre van szüksége...

A sztori lényege (egyébként megtörtént esetet dolgoz fel), hogy a Google, mint piacvezető rákényszerül arra, hogy megteremtse a saját piacát, és a kőbaltával hadonászó magyar KKV-k számára megmutassa, a bronzlándzsával jobban oda lehet csapni a szomszédnak. 


Tetszett a cikk? Utáltad? Lájkold a facebook oldalát is a blognak, vagy kövess a twitteren, de mindenképpen oszd meg a barátaiddal!


Szólj hozzá!

Címkék: google marketing stratégia

A bejegyzés trackback címe:

https://marketinger.blog.hu/api/trackback/id/tr194492493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.