Ki vagyok én?

Joó Szabolcs, közgazdász, online marketing, AdWords, Analytics, social media marketing, mountain bike, fantasy, sci-fi, lélekben örök punk.
Google Adwords és Analytics egyéni minősítéssel.

Itt értesülhetsz a legfrissebb bejegyzésekről:

Írd be az e-mail címedet!

Delivered by FeedBurner

Címkék

adatok (1) adwords (2) aláírás (1) álláskeresés (1) art (2) b2b (2) banner (1) bkv (1) bkv figyelő (1) blog (5) cartoon network (1) cégbemutató (1) célcsoport (1) coke (1) content marketing (1) csalás (1) csődör (1) design (3) diák (1) direkt marketing (1) dm (1) egyetemista (1) email (3) email marketing (2) én (1) érdekes (6) érdekesség (6) érzések (5) etikett (1) e bola (1) e mail (1) e mail marketing (1) facebook (12) fail (1) felsőoktatás (1) gap (1) gerilla (6) gerillamarketing (6) gondolatébresztő (1) gondolatok (4) google (4) hibák (1) hirdetés (1) iframe (1) illem (1) illemszabályok (1) infóanyag (1) infografika (1) interaktív (1) internet (6) jövő (1) keresőoptimalizálás (1) kezdőoldal (1) kisvállalkozó (5) kkv (5) középvállalat (5) közösség (1) közösségi média (11) kreatiív (1) kreatív (5) kritika (6) kríziskommunikáció (1) lehúzó (1) linkedin (1) lydia ramsey (1) marketing (56) marketingpszichológia (6) média (21) médiamix (1) megmondás (3) milka (1) mp3 (1) New York Times (1) nob (1) nokia (1) olimpia (1) online (2) online marketing (16) ötlet (1) pepsi (1) piaci verseny (1) piackutatás (3) piacrészesedés (1) pinterest (1) pr (1) pszichológia (5) ramszesz (1) reklám (25) reklámkritika (2) reklámterv (1) roi (1) sanoma (1) seo (1) social media (16) statisztika (1) stratégia (1) szabadalom háború (1) színek (5) tanácsadó (1) tv (1) twitter (8) ügyfélszolgálat (1) üzlet (1) üzleti etikett (1) vélemény (6) vevőbefolyásolás (5) videó (4) vírusmarketing (5) vírusvideó (2) vodafone (1) web.2. (4) Címkefelhő

Friss topikok

9 email marketing tipp a jobb vevőszerzéshez

2011.09.21. 22:06 marketingghost

1. Használj ösztönzőket, hogy növeld a megnyitási arányt!

A tárgymezőbe foglalt ösztönző akár 50%-kal is megnövelheti a megnyitási arányt. Például: „Ingyenes kiszállítás 10 000 Ft értékű vásárlás felett”

 

2. Használj 3-nál kevesebb betűtípust

Minél kisebb a zűrzavar az emailben, annál nagyobb a konverzió.

 

3. A fő üzenet és a call to action legyen a fold felett (?)

Magyarul: a cselekvésre buzdító felhívást és a legfontosabb közlendődet az email tetejére, hogy az is egyből lássa, aki nem görget lejjebb. Ha a fő felhívás nem látszik egyből, akkor a címzettek 70 %-a nem fogja látni, valamint legalább háromszor ismétlődnie kellene az emailben.

 

4. 500-650 pixelnél ne legyen szélesebb az email!

Az olvasóik nem szeretik oldalra húzogatni az emaileket.

 

5.Írj ellenállhatatlan tárgyat az emailnek!

Az email tárgya ne legyen hosszabb 30-50 karakternél. Tartalmaznia kellene sürgetést, valamint jelezze előre az olvasónak, hogy mire számíthat az email megnyitása után.

 

7. Használj autorespondert!

A feliratkozóid el fogják felejteni, hogy feliratkoztak. Az autersponderrel küldhetnél 1 nap, 5 nap, 10 nap után egy emlékeztetőt, ami mindig valamilyen újdonságot tartalmazna, jutalomként a feliratkozásért.

 

8. Kapcsold az emailt a landing pagehez!

A landing page fejléce, tartalma, szövege kapcsolódjon az emailhez. Sugározzon hasonló dizájnt és érzést. S persze érdemes mérni hogy teljesítenek a különböző emailek, landing pagek.

 

9. Csinálj egy 5 másodperces tesztet!

Küld el az emailt a barátaidnak, munkatársaidnak. Ha gyorsan meg tudják mondani, mi a cselekvésre felszólítása (call to action), akkor rendben van az anyag.

 

Forrás: Hubspot


Szólj hozzá!

Címkék: marketing email marketing email online marketing

A bejegyzés trackback címe:

https://marketinger.blog.hu/api/trackback/id/tr433244576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.