Ki vagyok én?

Joó Szabolcs, közgazdász, online marketing, AdWords, Analytics, social media marketing, mountain bike, fantasy, sci-fi, lélekben örök punk.
Google Adwords és Analytics egyéni minősítéssel.

Itt értesülhetsz a legfrissebb bejegyzésekről:

Írd be az e-mail címedet!

Delivered by FeedBurner

Címkék

adatok (1) adwords (2) aláírás (1) álláskeresés (1) art (2) b2b (2) banner (1) bkv (1) bkv figyelő (1) blog (5) cartoon network (1) cégbemutató (1) célcsoport (1) coke (1) content marketing (1) csalás (1) csődör (1) design (3) diák (1) direkt marketing (1) dm (1) egyetemista (1) email (3) email marketing (2) én (1) érdekes (6) érdekesség (6) érzések (5) etikett (1) e bola (1) e mail (1) e mail marketing (1) facebook (12) fail (1) felsőoktatás (1) gap (1) gerilla (6) gerillamarketing (6) gondolatébresztő (1) gondolatok (4) google (4) hibák (1) hirdetés (1) iframe (1) illem (1) illemszabályok (1) infóanyag (1) infografika (1) interaktív (1) internet (6) jövő (1) keresőoptimalizálás (1) kezdőoldal (1) kisvállalkozó (5) kkv (5) középvállalat (5) közösség (1) közösségi média (11) kreatiív (1) kreatív (5) kritika (6) kríziskommunikáció (1) lehúzó (1) linkedin (1) lydia ramsey (1) marketing (56) marketingpszichológia (6) média (21) médiamix (1) megmondás (3) milka (1) mp3 (1) New York Times (1) nob (1) nokia (1) olimpia (1) online (2) online marketing (16) ötlet (1) pepsi (1) piaci verseny (1) piackutatás (3) piacrészesedés (1) pinterest (1) pr (1) pszichológia (5) ramszesz (1) reklám (25) reklámkritika (2) reklámterv (1) roi (1) sanoma (1) seo (1) social media (16) statisztika (1) stratégia (1) szabadalom háború (1) színek (5) tanácsadó (1) tv (1) twitter (8) ügyfélszolgálat (1) üzlet (1) üzleti etikett (1) vélemény (6) vevőbefolyásolás (5) videó (4) vírusmarketing (5) vírusvideó (2) vodafone (1) web.2. (4) Címkefelhő

Friss topikok

Hatásvadász email tárgyválasztás? Nem menő...

2011.08.21. 13:31 marketingghost

 A hazai, gurunak tartott marketingesek szinte versenyeznek azon, minél meghökkentőbb, hatás vadász email tárgyakat találjanak a hírleveleiknek, pláne azoknak, amikben eladni akarnak, nem szakmai információt adni.


Ennek persze megvan az előnye, hogy tudom, melyik emailt törölhetem megnyitás nélkül…


Sajnos egyre többen alkalmazzák ezt a technikát, olyanok is, akik egyébként jó, hasznos és érdekes cikkeket, hírleveleket szoktak küldeni.

Erről két dolog jut az eszembe.

Először is, hosszú távon működőképesebb, ha folyamatos bizalomépítéssel, és a szakmai hitelesség növelésével vezessük el a potenciális ügyfelet a vásárlásig, azaz minden emailben legyen valami számára hasznos az esetleges ajánlat mellett (az, hogy 40% kedvezménnyel adjuk a terméket, nem biztos, hogy hasznos információ kategória a feliratkozó számára is).

 

Ahogy gyorsul fel az információáramlás körülöttünk, egyre kevesebb időt tudunk fordítani az egyes emailekre, hírlevelekre. Ha a tárgyból nem derül ki egyből, miről szól a levél, hanem csak valami szenzációhajhász hülyeséget tartalmaz, jó eséllyel meg sem nyitom. 

Ez persze szubjektív, nálam nem működik, de ha leteszteljük a különböző tárgymezőket, kiderül majd, hogy a célcsoport mire ugrik.

Tetszett a cikk? Utáltad? Lájkold a facebook oldalát is a blognak!


Szólj hozzá!

Címkék: marketing vélemény email marketing email online marketing

A bejegyzés trackback címe:

https://marketinger.blog.hu/api/trackback/id/tr893168594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.