Ki vagyok én?

Joó Szabolcs, közgazdász, online marketing, AdWords, Analytics, social media marketing, mountain bike, fantasy, sci-fi, lélekben örök punk.
Google Adwords és Analytics egyéni minősítéssel.

Itt értesülhetsz a legfrissebb bejegyzésekről:

Írd be az e-mail címedet!

Delivered by FeedBurner

Címkék

adatok (1) adwords (2) aláírás (1) álláskeresés (1) art (2) b2b (2) banner (1) bkv (1) bkv figyelő (1) blog (5) cartoon network (1) cégbemutató (1) célcsoport (1) coke (1) content marketing (1) csalás (1) csődör (1) design (3) diák (1) direkt marketing (1) dm (1) egyetemista (1) email (3) email marketing (2) én (1) érdekes (6) érdekesség (6) érzések (5) etikett (1) e bola (1) e mail (1) e mail marketing (1) facebook (12) fail (1) felsőoktatás (1) gap (1) gerilla (6) gerillamarketing (6) gondolatébresztő (1) gondolatok (4) google (4) hibák (1) hirdetés (1) iframe (1) illem (1) illemszabályok (1) infóanyag (1) infografika (1) interaktív (1) internet (6) jövő (1) keresőoptimalizálás (1) kezdőoldal (1) kisvállalkozó (5) kkv (5) középvállalat (5) közösség (1) közösségi média (11) kreatiív (1) kreatív (5) kritika (6) kríziskommunikáció (1) lehúzó (1) linkedin (1) lydia ramsey (1) marketing (56) marketingpszichológia (6) média (21) médiamix (1) megmondás (3) milka (1) mp3 (1) New York Times (1) nob (1) nokia (1) olimpia (1) online (2) online marketing (16) ötlet (1) pepsi (1) piaci verseny (1) piackutatás (3) piacrészesedés (1) pinterest (1) pr (1) pszichológia (5) ramszesz (1) reklám (25) reklámkritika (2) reklámterv (1) roi (1) sanoma (1) seo (1) social media (16) statisztika (1) stratégia (1) szabadalom háború (1) színek (5) tanácsadó (1) tv (1) twitter (8) ügyfélszolgálat (1) üzlet (1) üzleti etikett (1) vélemény (6) vevőbefolyásolás (5) videó (4) vírusmarketing (5) vírusvideó (2) vodafone (1) web.2. (4) Címkefelhő

Friss topikok

Árverseny vs. nyitva tartási idő- 0:1

2011.08.04. 08:24 marketingghost

 Autógumi javításra kerestem céget s azt gondoltam, ez könnyen megoldható probléma, de a következő tényekkel szembesültem:

 
- fél 8-tól fél 5-ig dolgozom

- a gumisok bevett nyitva tartása 8-16.

 

 Egyetlen egy gumis volt, aki 5-ig volt nyitva, innentől értelmét vesztette az, hogy ki mennyiért dolgozik és milyen minőségben. Ez van, ezt kell szeretni.

Gondolom a cégek ezen a piacon is vérgőzös csatákat vívnak, őrült árversenyben szidják a konkurenciát, hogy megint rejtélyes módon aláment az árainknak, követhetetlen, csődbe megyünk stb.

Vélhetően nem én vagyok az egyetlen a „munkahelyen munkaidőben dolgozók” nevű célcsoport  egyetlen tagja és nem csak ezt a szolgáltatást venném igénybe munkaidőn után, azonban szinte egy cég sem kínál erre megoldást.

Másik példa a biciklis szakboltok. A probléma ugyanez, s csodálkoznak, hogy a multik, mint a Hervis vagy a Decathlon előretörnek. Oda munka után is be tudok jutni, és ráadásul szakmailag is felkészült eladó szereli a gépemet.

Ki kellene használni a dolgozók célcsoportját is, akik csak munkaidő után tudnak ügyintézni, s máris van egy lehetőség kiszabadulni az árverseny dugóhúzó-zuhanórepüléséből!


Tetszett a cikk? Utáltad? Lájkold a facebook oldalát is a blognak!



Szólj hozzá!

Címkék: marketing ötlet célcsoport

A bejegyzés trackback címe:

https://marketinger.blog.hu/api/trackback/id/tr103124505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.