Ki vagyok én?

Joó Szabolcs, közgazdász, online marketing, AdWords, Analytics, social media marketing, mountain bike, fantasy, sci-fi, lélekben örök punk.
Google Adwords és Analytics egyéni minősítéssel.

Itt értesülhetsz a legfrissebb bejegyzésekről:

Írd be az e-mail címedet!

Delivered by FeedBurner

Címkék

adatok (1) adwords (2) aláírás (1) álláskeresés (1) art (2) b2b (2) banner (1) bkv (1) bkv figyelő (1) blog (5) cartoon network (1) cégbemutató (1) célcsoport (1) coke (1) content marketing (1) csalás (1) csődör (1) design (3) diák (1) direkt marketing (1) dm (1) egyetemista (1) email (3) email marketing (2) én (1) érdekes (6) érdekesség (6) érzések (5) etikett (1) e bola (1) e mail (1) e mail marketing (1) facebook (12) fail (1) felsőoktatás (1) gap (1) gerilla (6) gerillamarketing (6) gondolatébresztő (1) gondolatok (4) google (4) hibák (1) hirdetés (1) iframe (1) illem (1) illemszabályok (1) infóanyag (1) infografika (1) interaktív (1) internet (6) jövő (1) keresőoptimalizálás (1) kezdőoldal (1) kisvállalkozó (5) kkv (5) középvállalat (5) közösség (1) közösségi média (11) kreatiív (1) kreatív (5) kritika (6) kríziskommunikáció (1) lehúzó (1) linkedin (1) lydia ramsey (1) marketing (56) marketingpszichológia (6) média (21) médiamix (1) megmondás (3) milka (1) mp3 (1) New York Times (1) nob (1) nokia (1) olimpia (1) online (2) online marketing (16) ötlet (1) pepsi (1) piaci verseny (1) piackutatás (3) piacrészesedés (1) pinterest (1) pr (1) pszichológia (5) ramszesz (1) reklám (25) reklámkritika (2) reklámterv (1) roi (1) sanoma (1) seo (1) social media (16) statisztika (1) stratégia (1) szabadalom háború (1) színek (5) tanácsadó (1) tv (1) twitter (8) ügyfélszolgálat (1) üzlet (1) üzleti etikett (1) vélemény (6) vevőbefolyásolás (5) videó (4) vírusmarketing (5) vírusvideó (2) vodafone (1) web.2. (4) Címkefelhő

Friss topikok

A LinkedIn és a marketing. Egy összefüggés, de nem az amire gondolsz

2011.07.06. 23:01 marketingghost

A mezőgazdasági alapanyagok és termények kereskedelméhez kapcsolódó marketinggel meglehetősen kevesen foglalkoznak Magyarországon, pláne az internet nyilvánossága előtt. (Ez a cikk sem erről fog szólni).  Ez még gurumentes övezet, mivel a „paraszt” meglehetősen józan gondolkodású, és sokkal tájékozottabb a szakmájában, mint más B2B döntéshozók. Ráadásul az idiótákat is rosszul viseli…

Mivel nekem is meg kellett ismernem az agrármarketing egyedi jellemzőit  -mg. kereskedelmi cégnél vagyok marketinges- elkezdtem nézelődni a neten. El voltam kényeztetve a sok social media blog, page, twitter csatorna, szakirodalom által, gondoltam itt is hemzseg az infó. Hát nem. Se magyar se angol, se német. Vagy csak én nem találtam, de ez a végkifejlet szempontjából mindegy. Mndeközben folyamatosan belebotlottam @pollner - Pécsi Ferenc írásaiba (pl. a soreo.biz oldalon) a Linkedin –ről. Bár eddig is fenn voltam az oldalon de minek,  gondoltam végre hasznát veszem.

Belebotlottam a 4877 tagot számláló  AgriMarketing LinkedIn csoportba, melynek tagjai elsősorban agrár-marketing szakemberek. Rákérdeztem a csoportnál az általuk alkalmazott árazási, promóciós és marketing módszerekre.

Az eredmény:

- 32 válasz – szakmai válasz, mert ugye agrár-marketingesek vannak főleg a csoportban

-  vélemények mintegy 9 országból (USA, India, Ausztrália, Argentína, Németország stb)

- első kézből származó információk, hogy máshol hogy csinálják

- jó pár használható ötlet

- a megerősítés, hogy jó irányba indultam el

- néhány új, szakember ismerős a világ más tájairól

- Top Influencer voltam pár hétig.

 

Ti mire használjátok a LinkedInt?

 


 Tetszett a cikk? Utáltad? Lájkold a facebook oldalát is a blognak, vagy kövess a twitteren, de mindenképpen oszd meg a barátaiddal!


2 komment

Címkék: marketing linkedin social media

A bejegyzés trackback címe:

https://marketinger.blog.hu/api/trackback/id/tr673045742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagy Krisztina l Vérnyúl · http://www.palyamarketing.hu 2011.07.08. 15:01:03

Egy "hivatalos" helyen összefogni mindent, amit szakmailag mutatni tudok. CV, ajánlások, publikációk, feed-ek. Eddig egy ügyfelemnek volt igénye rá, hogy tudatosan építsük fel ott a profilját. Azóta havonta kb. 2-3 megkeresést kap fejvadászoktól itthon és külföldről is.

marketingghost · http://marketinger.blog.hu 2011.07.12. 09:50:36

Meg szabad tudni, milyen területen dolgozik az ügyfél?