Ki vagyok én?

Joó Szabolcs, közgazdász, online marketing, AdWords, Analytics, social media marketing, mountain bike, fantasy, sci-fi, lélekben örök punk.
Google Adwords és Analytics egyéni minősítéssel.

Itt értesülhetsz a legfrissebb bejegyzésekről:

Írd be az e-mail címedet!

Delivered by FeedBurner

Címkék

adatok (1) adwords (2) aláírás (1) álláskeresés (1) art (2) b2b (2) banner (1) bkv (1) bkv figyelő (1) blog (5) cartoon network (1) cégbemutató (1) célcsoport (1) coke (1) content marketing (1) csalás (1) csődör (1) design (3) diák (1) direkt marketing (1) dm (1) egyetemista (1) email (3) email marketing (2) én (1) érdekes (6) érdekesség (6) érzések (5) etikett (1) e bola (1) e mail (1) e mail marketing (1) facebook (12) fail (1) felsőoktatás (1) gap (1) gerilla (6) gerillamarketing (6) gondolatébresztő (1) gondolatok (4) google (4) hibák (1) hirdetés (1) iframe (1) illem (1) illemszabályok (1) infóanyag (1) infografika (1) interaktív (1) internet (6) jövő (1) keresőoptimalizálás (1) kezdőoldal (1) kisvállalkozó (5) kkv (5) középvállalat (5) közösség (1) közösségi média (11) kreatiív (1) kreatív (5) kritika (6) kríziskommunikáció (1) lehúzó (1) linkedin (1) lydia ramsey (1) marketing (56) marketingpszichológia (6) média (21) médiamix (1) megmondás (3) milka (1) mp3 (1) New York Times (1) nob (1) nokia (1) olimpia (1) online (2) online marketing (16) ötlet (1) pepsi (1) piaci verseny (1) piackutatás (3) piacrészesedés (1) pinterest (1) pr (1) pszichológia (5) ramszesz (1) reklám (25) reklámkritika (2) reklámterv (1) roi (1) sanoma (1) seo (1) social media (16) statisztika (1) stratégia (1) szabadalom háború (1) színek (5) tanácsadó (1) tv (1) twitter (8) ügyfélszolgálat (1) üzlet (1) üzleti etikett (1) vélemény (6) vevőbefolyásolás (5) videó (4) vírusmarketing (5) vírusvideó (2) vodafone (1) web.2. (4) Címkefelhő

Friss topikok

A content marketing a hagyományos reklámozás új versenytársa? | Infografika

2011.05.14. 22:41 marketingghost

Infógrafika az amerikai B2B cégek content marketing stratégiáiról:

 

 

Címszavakban magyarul is néhány érdekesebb adat:

Miért kellene a cégeknek használni a content marketinget ("tartalmi" marketing)?

- a vevők kockázatérzetének csökkentésére
- potenciális ügyfelek generálásra
- potenciális ügyfelek gondozására és minősítésére

 

Hogyan használják a cégek? (a legnépszerűbb tartalom marketing módszerek)

 

közösségi média (kivéve blogok) 79%
 cikkek posztolása  78%
 személyes találkozók  62%
elektronikus hírlevél 61%
 esettanulmányok  55%
 blogok  51%
 white papers (van erre jó magyar kifejezés?)  43%
 webináriumok  42%
 nyomtatott magazinok  42%
videók  41%
 tartalom terjesztése a hagyományos médiában  31%
 micrositeok  30%
 nyomtatott hírlevelek  25%
 kutatási jelentések  23%
 data driven content marketing (magyar kifejezés rá?valaki?  21%
 podcastok  16%
 digitális magazinok  15%
 mobile  11%
 virtuális konferenciák  11%
 ebookok  9%


 

 A cégek százaléka, akik használják az alábbi eszközöket a tartalom terjesztésére (amreika statisztika, ezen az adatsoron nagyon látszik):

twitter
55%
facebook 54%
linekdin 51%
youtube 38%
egyéb 8%

 

A legnagyobb kihívások, amivel a cégek szembesülnek a contetn marketing tevékenység során:

36% érdekes tartalom létrehozása
21% elegendő tartalom generálása
20% a "büdzsé"
9%   változatos tartalom létrehozása
 

A B2B piacon dolgozók cégek 51%-a növelni tervezi a content marketing költést, 45%-a házon belül, 52% pedig házon belül ÉS kiszervezve content marketingel.

Tetszett a cikk? Utáltad? Lájkold a facebook oldalát is a blognak, vagy kövess a twitteren, de mindenképpen oszd meg a barátaiddal!

 


Szólj hozzá!

Címkék: marketing online marketing content marketing

A bejegyzés trackback címe:

https://marketinger.blog.hu/api/trackback/id/tr912904325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.