Ki vagyok én?

Joó Szabolcs, közgazdász, online marketing, AdWords, Analytics, social media marketing, mountain bike, fantasy, sci-fi, lélekben örök punk.
Google Adwords és Analytics egyéni minősítéssel.

Itt értesülhetsz a legfrissebb bejegyzésekről:

Írd be az e-mail címedet!

Delivered by FeedBurner

Címkék

adatok (1) adwords (2) aláírás (1) álláskeresés (1) art (2) b2b (2) banner (1) bkv (1) bkv figyelő (1) blog (5) cartoon network (1) cégbemutató (1) célcsoport (1) coke (1) content marketing (1) csalás (1) csődör (1) design (3) diák (1) direkt marketing (1) dm (1) egyetemista (1) email (3) email marketing (2) én (1) érdekes (6) érdekesség (6) érzések (5) etikett (1) e bola (1) e mail (1) e mail marketing (1) facebook (12) fail (1) felsőoktatás (1) gap (1) gerilla (6) gerillamarketing (6) gondolatébresztő (1) gondolatok (4) google (4) hibák (1) hirdetés (1) iframe (1) illem (1) illemszabályok (1) infóanyag (1) infografika (1) interaktív (1) internet (6) jövő (1) keresőoptimalizálás (1) kezdőoldal (1) kisvállalkozó (5) kkv (5) középvállalat (5) közösség (1) közösségi média (11) kreatiív (1) kreatív (5) kritika (6) kríziskommunikáció (1) lehúzó (1) linkedin (1) lydia ramsey (1) marketing (56) marketingpszichológia (6) média (21) médiamix (1) megmondás (3) milka (1) mp3 (1) New York Times (1) nob (1) nokia (1) olimpia (1) online (2) online marketing (16) ötlet (1) pepsi (1) piaci verseny (1) piackutatás (3) piacrészesedés (1) pinterest (1) pr (1) pszichológia (5) ramszesz (1) reklám (25) reklámkritika (2) reklámterv (1) roi (1) sanoma (1) seo (1) social media (16) statisztika (1) stratégia (1) szabadalom háború (1) színek (5) tanácsadó (1) tv (1) twitter (8) ügyfélszolgálat (1) üzlet (1) üzleti etikett (1) vélemény (6) vevőbefolyásolás (5) videó (4) vírusmarketing (5) vírusvideó (2) vodafone (1) web.2. (4) Címkefelhő

Friss topikok

Való Világ népszerűségi előrejelzés hatékonysága: Twitter vs. Google

2011.02.16. 20:53 marketingghost

Google

Olvastam pár előrejelzést a Való Világ Béci vs. Olivér párbajának végeredményét illetően. A Google keresési trendek alapján többen is Olivér győzelmét jósolták, mivel Olivérre többet kerestek, mint Bécire (bár a keresések számának növekedése dinamikusabb volt Béci esetében sokkal)

 

Twitter

A múlt héten végi követtem a #vv4 taget  a twitteren. A párbajt a yamm.hu oldalon követtem végig a TV-vel párhuzamosan, pár baráttal s pár üveg rozéval. A #vv4 tag fő forgalmát főleg a tinilányok generálták, Béci látványától, lazulásától olvadozva. „Már kétszer szavaztam Bécire, szavazzatok ti is”. Meg is nyerte, s a helyzetet @sycko fogalmazta meg a legjobban következő twittjében: „ #vv4 olivert nagyon elpicsazzak a tinisunak”.

 

Van tanulság?

Van! Ami számomra érdekes volt, s a tanulságot jelentette, hogy mennyire látható volt a twittek száma és tartalma alapján, ki fog nyerni. Kiről mit gondolnak a különböző korú, státuszú emberek. Feltételezem, hogy a legnagyobb szájúak tömörülnek főleg a twitteren, mondhatjuk, hogy a véleményvezérek. Az ő gondolataik szondázására tökéletesen megfelelt ebben az esetben a twitter. Márpedig a véleményvezérek befolyásolják a többieket, ezáltal lényegében a közösséget, a piacot ismered meg jobban. Felteszem, az Olivér rajongók nagyobb vásárlóerővel rendelkeznek, csak az SMS küldési és rajongási hajlandóságuk kisebb.Persze a közösségi média ez irányú felhasználását már sokan leírták előttem, de érdekes volt élőben látni. Bár kíváncsian várom a következő párbajt…

 

Vajon az elmélet focimeccsekre is érvényes? Lehet bele kéne vágnom a sportfogadásba…

 

Ja igen, facebookon illetve twitteren némileg aktívabb a szerzőgárda (én), ott több értelmes információt tudok közvetíteni...

 


Szólj hozzá!

Címkék: marketing twitter social media

A bejegyzés trackback címe:

https://marketinger.blog.hu/api/trackback/id/tr962666384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.