Ki vagyok én?

Joó Szabolcs, közgazdász, online marketing, AdWords, Analytics, social media marketing, mountain bike, fantasy, sci-fi, lélekben örök punk.
Google Adwords és Analytics egyéni minősítéssel.

Itt értesülhetsz a legfrissebb bejegyzésekről:

Írd be az e-mail címedet!

Delivered by FeedBurner

Címkék

adatok (1) adwords (2) aláírás (1) álláskeresés (1) art (2) b2b (2) banner (1) bkv (1) bkv figyelő (1) blog (5) cartoon network (1) cégbemutató (1) célcsoport (1) coke (1) content marketing (1) csalás (1) csődör (1) design (3) diák (1) direkt marketing (1) dm (1) egyetemista (1) email (3) email marketing (2) én (1) érdekes (6) érdekesség (6) érzések (5) etikett (1) e bola (1) e mail (1) e mail marketing (1) facebook (12) fail (1) felsőoktatás (1) gap (1) gerilla (6) gerillamarketing (6) gondolatébresztő (1) gondolatok (4) google (4) hibák (1) hirdetés (1) iframe (1) illem (1) illemszabályok (1) infóanyag (1) infografika (1) interaktív (1) internet (6) jövő (1) keresőoptimalizálás (1) kezdőoldal (1) kisvállalkozó (5) kkv (5) középvállalat (5) közösség (1) közösségi média (11) kreatiív (1) kreatív (5) kritika (6) kríziskommunikáció (1) lehúzó (1) linkedin (1) lydia ramsey (1) marketing (56) marketingpszichológia (6) média (21) médiamix (1) megmondás (3) milka (1) mp3 (1) New York Times (1) nob (1) nokia (1) olimpia (1) online (2) online marketing (16) ötlet (1) pepsi (1) piaci verseny (1) piackutatás (3) piacrészesedés (1) pinterest (1) pr (1) pszichológia (5) ramszesz (1) reklám (25) reklámkritika (2) reklámterv (1) roi (1) sanoma (1) seo (1) social media (16) statisztika (1) stratégia (1) szabadalom háború (1) színek (5) tanácsadó (1) tv (1) twitter (8) ügyfélszolgálat (1) üzlet (1) üzleti etikett (1) vélemény (6) vevőbefolyásolás (5) videó (4) vírusmarketing (5) vírusvideó (2) vodafone (1) web.2. (4) Címkefelhő

Friss topikok

Ramszesz fáraó, az ókori PR zseni

2011.01.23. 15:37 marketingghost

Több mint 3000 éve II. Ramszesz, az egyiptomi cégvezető fáraó úgy döntött, visszafoglalja az elődei által elvesztett Kádes városát. Ez bátor nekilendülés volt, főleg annak fényében, hogy végül kénytelen volt kiegyezni egy döntetlenben, a város maradt a hettitáké, Ramszesz kulloghatott haza az igazgató tanács elé elszámolni.

Mert ugye ha a fáraó isten, akkor hogy lehet, hogy néhány hettita köcsög csak úgy lezúzza a seregeit?? De Ramszesz nem isten volt, hanem médiazseni. Továbbá megvolt az előnye, hogy ő dirigált az összes korabeli médiának. 

Mi volt a megoldás?

Egyiptom összes templomfalára felvésette a kívánt helyzetet, a képregényt, ahogy hülyére verik  a seregei a hettitákat. Ráadásul Ő, mint bandavezér elszakadva a bandájától egyedül küzd heroikusan a túlerő ellen. Rövid időn belül mindenki meg volt győződve, mekkora nagy hadvezér is ez a Ramszesz, egy igaz isten. (Hogy ne legyen kétség, felhúzta még Abu Szimbel sziklatemplomát is a saját, 10 méteres szobraival).Bár sokat segített, hogy nem működött még a Wikileaks, hogy lebuktassa az enyhe ferdítést a sztoriban.

Hazai píárosok, itt a követendő példa, hogy lehet a vert helyzetet, a krízist fényes győzelemmé tenni! Aztán csak ügyesen!

Forrás: Viasat History

(Befejezve az írást, feltűnt, hogy egyes rosszindulatú elemek akár a mai média-politika viszonnyal is párhuzamot vonhatnának a történet alapján. Ne tegyék! Én nem politizálok, pláne az új médiatörvény óta nem. Csak lenyűgözött Ramszesz kreatív kríziskommunikációja)

 Tetszett a cikk? Utáltad? Lájkold a facebook oldalát is a blognak, vagy kövess a twitteren.

 


Szólj hozzá!

Címkék: média marketing pr kríziskommunikáció ramszesz

A bejegyzés trackback címe:

https://marketinger.blog.hu/api/trackback/id/tr742607434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.