Ki vagyok én?

Joó Szabolcs, közgazdász, online marketing, AdWords, Analytics, social media marketing, mountain bike, fantasy, sci-fi, lélekben örök punk.
Google Adwords és Analytics egyéni minősítéssel.

Itt értesülhetsz a legfrissebb bejegyzésekről:

Írd be az e-mail címedet!

Delivered by FeedBurner

Címkék

adatok (1) adwords (2) aláírás (1) álláskeresés (1) art (2) b2b (2) banner (1) bkv (1) bkv figyelő (1) blog (5) cartoon network (1) cégbemutató (1) célcsoport (1) coke (1) content marketing (1) csalás (1) csődör (1) design (3) diák (1) direkt marketing (1) dm (1) egyetemista (1) email (3) email marketing (2) én (1) érdekes (6) érdekesség (6) érzések (5) etikett (1) e bola (1) e mail (1) e mail marketing (1) facebook (12) fail (1) felsőoktatás (1) gap (1) gerilla (6) gerillamarketing (6) gondolatébresztő (1) gondolatok (4) google (4) hibák (1) hirdetés (1) iframe (1) illem (1) illemszabályok (1) infóanyag (1) infografika (1) interaktív (1) internet (6) jövő (1) keresőoptimalizálás (1) kezdőoldal (1) kisvállalkozó (5) kkv (5) középvállalat (5) közösség (1) közösségi média (11) kreatiív (1) kreatív (5) kritika (6) kríziskommunikáció (1) lehúzó (1) linkedin (1) lydia ramsey (1) marketing (56) marketingpszichológia (6) média (21) médiamix (1) megmondás (3) milka (1) mp3 (1) New York Times (1) nob (1) nokia (1) olimpia (1) online (2) online marketing (16) ötlet (1) pepsi (1) piaci verseny (1) piackutatás (3) piacrészesedés (1) pinterest (1) pr (1) pszichológia (5) ramszesz (1) reklám (25) reklámkritika (2) reklámterv (1) roi (1) sanoma (1) seo (1) social media (16) statisztika (1) stratégia (1) szabadalom háború (1) színek (5) tanácsadó (1) tv (1) twitter (8) ügyfélszolgálat (1) üzlet (1) üzleti etikett (1) vélemény (6) vevőbefolyásolás (5) videó (4) vírusmarketing (5) vírusvideó (2) vodafone (1) web.2. (4) Címkefelhő

Friss topikok

Ritkán használt marketingeszköz- az aláírásod az e-mailjedben

2010.10.28. 10:10 marketingghost

Az email közismerten a marketing eszköze. Ehhez kapcsolódóan az emailjeidben az aláírását is érdemes úgy kialakítani, hogy a céljaidat szolgálja, de ne bosszantsa a levelezőpartnereidet!

Ha már céges aláírás a téma, először is nem árt ha van egy saját weboldalad, egy saját domainen, ami alapján lehetőséged van arra, hogy ne egy freemailes címmel csökkentsd a saját presztizsedet a partnereid előtt.

Az email aláírás célja - azon kívül, hogy udvarias vagy elköszönéskor- az, hogy lássák ki vagy, milyen beosztásban, s miként lehet veled kapcsolatba lépni.


Mindenképpen tartalmazza a
-neved
-cégnevet és pozíciót
-az általad preferált kapcsolatfelvételi elérhetőséget

Tartalmazhatja:
- blogod címét
- weboldalad címét
Mind a kettőt kiírva is és linkelve is, hogy kattintásra is illetve a bőngésző címsorába való beírással is el lehet jutni az oldaladra a facebook oldaladat, illetve a twitteredet az email aláírásodban is reklámozhatod, de félő hogy már olyan terjedelme lesz, ami idegesíti a levelezőpartnereidet.

A képek felhasználása érdekes kérdés. Az egész aláírást nem érdemes kép formájában az e-mailbe építeni, mivel sok levelezőprogram blokkolja a képeket. Ha ezen felül alkalmazol iis képeket, a lényeges információkat ne azon közöld, illetve kis méretű kép legyen.

Ne tartalmazza:
- az egész élettörténetedet
- az összes létező módszert, ahogy kapcsolatba léphetnek veled

A hosszú-hosszú jogi szöveg alkalmanként előfordul, de csak akkor legyen az email aláírásában, ha kötelező jellegű.

Az emailcímed megjelenítése az aláírásban ismét érdekes kérdés. Sokan nem ajánlják, úgyis tudják az emailcímed. Viszont ha már továbbítják a leveled, nem biztos hogy látszani fog a teljes címed, ami egy olyan helyzetben például, amikor tovább ajánlanak, nem túl szerencsés.

Egy lehetséges minta egy fiktív cég mintáján:

 


Marketing Ghost


Kereskedelmi adminisztrátor
Marketingghost Kft.
Mobil:     +36 20 XXX XX XX
E-mail:   
marketingghost@gmail.com
Web:      marketingghost.com
Blog:     
marketinger.blog.hu


Szólj hozzá!

Címkék: marketing email online marketing aláírás

A bejegyzés trackback címe:

https://marketinger.blog.hu/api/trackback/id/tr582404075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.