Ki vagyok én?

Joó Szabolcs, közgazdász, online marketing, AdWords, Analytics, social media marketing, mountain bike, fantasy, sci-fi, lélekben örök punk.
Google Adwords és Analytics egyéni minősítéssel.

Itt értesülhetsz a legfrissebb bejegyzésekről:

Írd be az e-mail címedet!

Delivered by FeedBurner

Címkék

adatok (1) adwords (2) aláírás (1) álláskeresés (1) art (2) b2b (2) banner (1) bkv (1) bkv figyelő (1) blog (5) cartoon network (1) cégbemutató (1) célcsoport (1) coke (1) content marketing (1) csalás (1) csődör (1) design (3) diák (1) direkt marketing (1) dm (1) egyetemista (1) email (3) email marketing (2) én (1) érdekes (6) érdekesség (6) érzések (5) etikett (1) e bola (1) e mail (1) e mail marketing (1) facebook (12) fail (1) felsőoktatás (1) gap (1) gerilla (6) gerillamarketing (6) gondolatébresztő (1) gondolatok (4) google (4) hibák (1) hirdetés (1) iframe (1) illem (1) illemszabályok (1) infóanyag (1) infografika (1) interaktív (1) internet (6) jövő (1) keresőoptimalizálás (1) kezdőoldal (1) kisvállalkozó (5) kkv (5) középvállalat (5) közösség (1) közösségi média (11) kreatiív (1) kreatív (5) kritika (6) kríziskommunikáció (1) lehúzó (1) linkedin (1) lydia ramsey (1) marketing (56) marketingpszichológia (6) média (21) médiamix (1) megmondás (3) milka (1) mp3 (1) New York Times (1) nob (1) nokia (1) olimpia (1) online (2) online marketing (16) ötlet (1) pepsi (1) piaci verseny (1) piackutatás (3) piacrészesedés (1) pinterest (1) pr (1) pszichológia (5) ramszesz (1) reklám (25) reklámkritika (2) reklámterv (1) roi (1) sanoma (1) seo (1) social media (16) statisztika (1) stratégia (1) szabadalom háború (1) színek (5) tanácsadó (1) tv (1) twitter (8) ügyfélszolgálat (1) üzlet (1) üzleti etikett (1) vélemény (6) vevőbefolyásolás (5) videó (4) vírusmarketing (5) vírusvideó (2) vodafone (1) web.2. (4) Címkefelhő

Friss topikok

Nem minden arany ami fénylik...

2010.09.29. 22:48 marketingghost

Miért nem hiszek a tanácsadóknak?

Fel vagyok iratkozva sok hírlevélre, több magyar tanácsadó tevékenységét is szemmel követem, főleg marketing téren. Érdekes módon nagyon sok instant módszert ajánlanak, ami kvázi csodaszerként kellene hogy működjön.

Ám volt egy téma, amit nagyon sok helyen láttam, olvastam mostanában. A honlapon lévő bemutatkozó szöveg méltánytalan elnyomása kifejezetten zavar...ha vállalati beszerzésről van szó, az ajánlatkérés előtt azért szereti tudni a legtöbb beszerző, hogy kivel van dolga, s érdekli, hogy a céget 1992-ben alapították, azaz 18 évet már átvészelt, sőt még növekedett is. Lehet mégsem kellene ezt kihagyni...

Sajnos az instant marketingtanácsadók általában elhagyják a vállalati és fogyasztói beszerzés közötti eltérések megemlítését, amik a módszereik jelentős részét használhatatlanná teszik.


Szólj hozzá!

Címkék: marketing kritika online marketing cégbemutató tanácsadó

A bejegyzés trackback címe:

https://marketinger.blog.hu/api/trackback/id/tr872333445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.