Ki vagyok én?

Joó Szabolcs, közgazdász, online marketing, AdWords, Analytics, social media marketing, mountain bike, fantasy, sci-fi, lélekben örök punk.
Google Adwords és Analytics egyéni minősítéssel.

Itt értesülhetsz a legfrissebb bejegyzésekről:

Írd be az e-mail címedet!

Delivered by FeedBurner

Címkék

adatok (1) adwords (2) aláírás (1) álláskeresés (1) art (2) b2b (2) banner (1) bkv (1) bkv figyelő (1) blog (5) cartoon network (1) cégbemutató (1) célcsoport (1) coke (1) content marketing (1) csalás (1) csődör (1) design (3) diák (1) direkt marketing (1) dm (1) egyetemista (1) email (3) email marketing (2) én (1) érdekes (6) érdekesség (6) érzések (5) etikett (1) e bola (1) e mail (1) e mail marketing (1) facebook (12) fail (1) felsőoktatás (1) gap (1) gerilla (6) gerillamarketing (6) gondolatébresztő (1) gondolatok (4) google (4) hibák (1) hirdetés (1) iframe (1) illem (1) illemszabályok (1) infóanyag (1) infografika (1) interaktív (1) internet (6) jövő (1) keresőoptimalizálás (1) kezdőoldal (1) kisvállalkozó (5) kkv (5) középvállalat (5) közösség (1) közösségi média (11) kreatiív (1) kreatív (5) kritika (6) kríziskommunikáció (1) lehúzó (1) linkedin (1) lydia ramsey (1) marketing (56) marketingpszichológia (6) média (21) médiamix (1) megmondás (3) milka (1) mp3 (1) New York Times (1) nob (1) nokia (1) olimpia (1) online (2) online marketing (16) ötlet (1) pepsi (1) piaci verseny (1) piackutatás (3) piacrészesedés (1) pinterest (1) pr (1) pszichológia (5) ramszesz (1) reklám (25) reklámkritika (2) reklámterv (1) roi (1) sanoma (1) seo (1) social media (16) statisztika (1) stratégia (1) szabadalom háború (1) színek (5) tanácsadó (1) tv (1) twitter (8) ügyfélszolgálat (1) üzlet (1) üzleti etikett (1) vélemény (6) vevőbefolyásolás (5) videó (4) vírusmarketing (5) vírusvideó (2) vodafone (1) web.2. (4) Címkefelhő

Friss topikok

10 módszer arra, hogyan integráld a közösségi média megjelenésedet az e-mail marketinggel

2010.07.06. 08:45 marketingghost

 

Jelenleg a közösségi média körül zajlik minden őrület, azonban az e-mail marketing sem tartozik a leírható marketing eszközök közé. A kettő integrálása viszont még tovább növelheti a kampányaink eredményességét.

 

A közösségi média erősíti az üzenetedet s támogatja a tartalmat, mivel az emberek képesek általa szétteríteni az üzenetedet a saját szociális hálójukon belül.

 

A GetResponse kutatása szerint a közösségi média és az e-mail marketing összefűzése 30%-kal növelte az átkattintási arányt.

 

A közösségi média és az e-mail marketing integrálására itt van 10 lehetőség:

 

1.       A terjeszt a blog bejegyzéseidet e-mailben is!

2.       Adj az e-mailjeidhez közösségi média feliratkozó gombot!

3.       Az közösségi média oldaladon (pl. Facebook oldal) helyezz el linket, ami az e-mail hírleveledre mutat!

4.       Küldj e-mail hírleveleket, amik szemelvényeket tartalmaznak a blogodból, s linkek mutassanak minden egye posztra a blogon!

5.       Helyezz el közösségi média megosztási lehetőséget az e-mail hírleveledben!

6.       Legyen feliratkozási lehetőség a hírleveledre a céged közösségi média oldalain (pl Facebook oldaladon)!

7.       A call-centerednél az e-mail feliratkozás mellet ajánlj közösségi média csatlakozási lehetőséget!

8.       Az e-mail hírleveled oldalsávjában sorold fel és linkeld a céged összes közösségi médiabeli profilját (pl Facebook, Twitter, blog, stb.)!

9.       A vásárlást visszaigazoló e-mailjeidben helyezz el linkeket a terméked közösségi médiabeli segítségnyújtó fórumaihoz vagy YouTube videó tutorialokhoz!

10.   Adj lehetőséget a vevőidnek, hogy csatlakozzanak a közösségi média hálózatodhoz a honlapod e-mail hírlevél feliratkozó oldalán!

 

Forrás: Jeff Bullas

 

Te hogy kapcsolod össze a marketing eszközeidet?

 


Szólj hozzá!

Címkék: média marketing facebook online marketing twitter e mail e mail marketing közösségi média social media

A bejegyzés trackback címe:

https://marketinger.blog.hu/api/trackback/id/tr452132264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.