Ki vagyok én?

Joó Szabolcs, közgazdász, online marketing, AdWords, Analytics, social media marketing, mountain bike, fantasy, sci-fi, lélekben örök punk.
Google Adwords és Analytics egyéni minősítéssel.

Itt értesülhetsz a legfrissebb bejegyzésekről:

Írd be az e-mail címedet!

Delivered by FeedBurner

Címkék

adatok (1) adwords (2) aláírás (1) álláskeresés (1) art (2) b2b (2) banner (1) bkv (1) bkv figyelő (1) blog (5) cartoon network (1) cégbemutató (1) célcsoport (1) coke (1) content marketing (1) csalás (1) csődör (1) design (3) diák (1) direkt marketing (1) dm (1) egyetemista (1) email (3) email marketing (2) én (1) érdekes (6) érdekesség (6) érzések (5) etikett (1) e bola (1) e mail (1) e mail marketing (1) facebook (12) fail (1) felsőoktatás (1) gap (1) gerilla (6) gerillamarketing (6) gondolatébresztő (1) gondolatok (4) google (4) hibák (1) hirdetés (1) iframe (1) illem (1) illemszabályok (1) infóanyag (1) infografika (1) interaktív (1) internet (6) jövő (1) keresőoptimalizálás (1) kezdőoldal (1) kisvállalkozó (5) kkv (5) középvállalat (5) közösség (1) közösségi média (11) kreatiív (1) kreatív (5) kritika (6) kríziskommunikáció (1) lehúzó (1) linkedin (1) lydia ramsey (1) marketing (56) marketingpszichológia (6) média (21) médiamix (1) megmondás (3) milka (1) mp3 (1) New York Times (1) nob (1) nokia (1) olimpia (1) online (2) online marketing (16) ötlet (1) pepsi (1) piaci verseny (1) piackutatás (3) piacrészesedés (1) pinterest (1) pr (1) pszichológia (5) ramszesz (1) reklám (25) reklámkritika (2) reklámterv (1) roi (1) sanoma (1) seo (1) social media (16) statisztika (1) stratégia (1) szabadalom háború (1) színek (5) tanácsadó (1) tv (1) twitter (8) ügyfélszolgálat (1) üzlet (1) üzleti etikett (1) vélemény (6) vevőbefolyásolás (5) videó (4) vírusmarketing (5) vírusvideó (2) vodafone (1) web.2. (4) Címkefelhő

Friss topikok

10 módszer, hogyan töltsd fel a (céges) blogodat tartalommal

2010.06.07. 12:50 marketingghost

Céges blogot írsz de úgy érzed kifogytál az ötletekből? Ez egy gyakori érzés, azonban a web tele van ötletekkel, remek tartalmakkal, ezért soha nem szabadna kifutnod a témákból. Itt van néhány ötlet, ami segít tartalommal feltölteni a blogodat.

 

 

1.      Válaszold meg az ügyfelek kérdéseit! Ha már eltöltöttél pár évet a z iparágadban, könnyen használod a szakzsargont, és könnyen elfelejted, hogy látják a vevők az üzletágat. Hogy értéke tartalmat generálj a blogodon, nézz körül az emailjeid között, vedd fel a kapcsolatot az értékesítő és support teammel. Ők segítik elkészíteni a gyakori kérdések listáját. A blogodon világosan meg tudod azokat válaszolni, elkerülve a szakzsargont(!).

2.      Gyűjtsd össze az iparágad információit! Ütős blogbejegyzés lehet, ha összegyűjtöd az iparágadra vonatkozó népszerű statisztikákat, videókat, képeket stb. Ezzel időd spórolsz számukra, mivel nem kell oldalak tucatjait átnézniük. Az információk eredeti forrását illik azért feltüntetni!

3.      Ne csak szövegben gondolkodj! Publikálhatsz videókat, felvételeket iparági szakértőkkel, képeket vásárokról, rendezvényekről.

4.      Keress vendégszerzőket! Kérj fel más szakértőket, hogy járuljanak hozzá a blogod tartalmához írásaikkal, ötleteikkel. Azt fogod észrevenni, hogy sokan teszik ezt meg ingyen is, azért, hogy új közönséget érjenek el, illetve a saját blogjukra vagy weboldalukra mutató linkeket szerezzenek.

5.      Készíts listákat! Például: 5 módszer, hogy... A 10 legjobb/legrosszabb/legveszélyesebb stb...

6.      Készíts grafikonokat! Az emberek imádják az adatokat. A legtöbb üzlet rendelkezik adatokkal az iparágáról s azokat felhasználja a fontos döntések meghozatalakor. Azokból az adatokból, melyek nem titkosak, érékes diagramok és ezáltal blogbejegyzések születhetnek.

7.      Írj véleményt! Minden iparágnak vannak vitatott témái. Gyűjts össze pár ilyet s ír egy bejegyzést a véleményeddel, foglalj állást! Az ilyen jellegű (vitaindítónak, megosztónak is nevezhető) bejegyzések gyakran nagyobb forgalmat s több kommentet eredményeznek, mint a hagyományosak.

8.      Nézd meg az oldalad analitikáját. Így információkat szerezhetsz az olvasóidról, láthatod a földrajzi elhelyezkedésüket, milyen okostelefont, számítógépet használnak-e stb. Ha pl egy bizonyos körzetből sokan látogatják az oldalt, írhatsz a számukra relevánsabb témákról!

9.     Ismertess az iparágadra vonatkozó könyveket! Írj, diktálj, videózz könyvkritikákat kiemelve a jó és rossz elemeket. Ajánld a könyvet a lehetséges érintetteknek.

10.   Friss hírek! Foglald össze az iparágadat érintő eseményeket, bejelentéseket, s magyarázd el mit jelent mindez az iparágad szempontjából. A keresők is szeretik azokat az oldalakat, ahol legelőször jelent meg valamilyen tartalom.

(szabadfordítás, forrás: Hubspot)

 

Ha hasznosnak találtad a bejegyzést, még több marketing információért csatlakozz a Marketing Hungary facebook oldalahoz! Pénzjutalom ezért ugyan nem jár, de az élmény örökre a Tiéd lesz! :)

 


Szólj hozzá!

Címkék: marketing blog reklám kkv b2b közösségi média social media kisvállalkozó

A bejegyzés trackback címe:

https://marketinger.blog.hu/api/trackback/id/tr72062731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.