Ki vagyok én?

Joó Szabolcs, közgazdász, online marketing, AdWords, Analytics, social media marketing, mountain bike, fantasy, sci-fi, lélekben örök punk.
Google Adwords és Analytics egyéni minősítéssel.

Itt értesülhetsz a legfrissebb bejegyzésekről:

Írd be az e-mail címedet!

Delivered by FeedBurner

Címkék

adatok (1) adwords (2) aláírás (1) álláskeresés (1) art (2) b2b (2) banner (1) bkv (1) bkv figyelő (1) blog (5) cartoon network (1) cégbemutató (1) célcsoport (1) coke (1) content marketing (1) csalás (1) csődör (1) design (3) diák (1) direkt marketing (1) dm (1) egyetemista (1) email (3) email marketing (2) én (1) érdekes (6) érdekesség (6) érzések (5) etikett (1) e bola (1) e mail (1) e mail marketing (1) facebook (12) fail (1) felsőoktatás (1) gap (1) gerilla (6) gerillamarketing (6) gondolatébresztő (1) gondolatok (4) google (4) hibák (1) hirdetés (1) iframe (1) illem (1) illemszabályok (1) infóanyag (1) infografika (1) interaktív (1) internet (6) jövő (1) keresőoptimalizálás (1) kezdőoldal (1) kisvállalkozó (5) kkv (5) középvállalat (5) közösség (1) közösségi média (11) kreatiív (1) kreatív (5) kritika (6) kríziskommunikáció (1) lehúzó (1) linkedin (1) lydia ramsey (1) marketing (56) marketingpszichológia (6) média (21) médiamix (1) megmondás (3) milka (1) mp3 (1) New York Times (1) nob (1) nokia (1) olimpia (1) online (2) online marketing (16) ötlet (1) pepsi (1) piaci verseny (1) piackutatás (3) piacrészesedés (1) pinterest (1) pr (1) pszichológia (5) ramszesz (1) reklám (25) reklámkritika (2) reklámterv (1) roi (1) sanoma (1) seo (1) social media (16) statisztika (1) stratégia (1) szabadalom háború (1) színek (5) tanácsadó (1) tv (1) twitter (8) ügyfélszolgálat (1) üzlet (1) üzleti etikett (1) vélemény (6) vevőbefolyásolás (5) videó (4) vírusmarketing (5) vírusvideó (2) vodafone (1) web.2. (4) Címkefelhő

Friss topikok

7 alapvető SEO tipp kisvállalkozások számára

2010.05.25. 11:01 marketingghost

A kis vállalkozásoknál hiányzik az a reklámbüdzsé, emberállomány és rendelkezésre álló idő, ami a nagyobbaknál rendelkezésre áll, azonban mindez keveset számít a keresőmotoroknak. Ebből kifolyólag a SEO (keresőoptimalizálás) remek lehetőség hogy kiegyenlítsék az erőviszonyokat s egy kis piacrészesedést lopjanak.

 

Ezért ajánlom a lenti tippeket, ami lehetővé teszik a kisvállalkozásoknak a honlapjuk optimalizálásának javítását és a felhasználói élmény fokozását:

 1.      Mindent változtass tartalommá!

Még a tartalom a király! A keresőmotorok továbbra is szeretik az egyedi tartalmat. Minél hasznosabb tartalom van a honlapodon, annál több alkalmat adsz a keresőknek, hogy megtalálják a termékeidet és szolgáltatásaidat. Néhány extra tipp, hogy fordíts mindent tartalommá:

- Rögzíts mindent s írd át szöveggé. Interjúk, beszélgetések, termék DVD-k, személyes vélemények, stb
- A vevőtámogató emailekből csinálj "gyakori kérdések" oldalt
- A PDF fájlokból csinálj HTML oldalakat (bár a PDF fájlokat is rangsorolja a kereső)

- Kezdj el mindenből videót csinálni


 2.       Tedd személyessé!

A kis vállalkozásoknak van egy fő előnyük ,ami a legtöbb nagy cégnek nincs: személyes hangnem.
Amikor hallatod a hangodat, a szakértelmedet mutatod s bizalmat szerzel. A vásárlók szeretnek elemzéseket s javaslatokat olvasni, s sokkal szívesebben vásárolnak ezek alapján, mint termékleírások alapján. A fogyasztok a keresőket termékkeresésre, illetve a legalacsonyabb ár megtalálására használják, javaslatokat várnak. Írj nekik! Ha van egy katalógusod, a terméklistán felül készíts egy vásárlói útmutatót. Mutasd, hogy szakértő vagy! Oktatás egy remek módja az eladásnak.

 

3.    Optimalizálj a helyi keresésre!
Esélyes, hogy a kisvállalkozásod kihasználhatja a helyi keresést. A fogyasztók 63% -a használja a keresőket, hogy információt szerezzen a helyi vállalkozásokról. Itt van egy pár tipp ehhez (angolul)


4.    Növeld az oldalad sebességét!

Kis cégek oldalai közismerten lassúak lehetnek. Az oldal sebessége általában az utolsó dolog, amivel a kis cégek tulajdonosai törődnek. De most, hogy a rangsoroló algoritmusába belevette a sebességet, érdemes ellenőrizni. De még fontosabb, hogy ha növeled az oldalad sebességét, növeled a fogyasztói élményt is! Ne várasd a fogyasztóidat, hogy vásárolhassanak tőled! Itt tudod ellenőrizni az oldalad sebességét!

5.    Tisztítsd meg a belső linkjeidet (internal links)!

A belső linkek jelentősen növelhetik az oldalad értékét. Ezen lehetőség minél jobb kihasználása érdekében egy linkelési koncepciót kialakítani. A régi posztok előkeresése és az új cikkekbe foglalása ugyan időigényes, de kifejezetten megéri. Ez a stratégia nem csak a keresőoptimalizálást segíti, de a felhasználói élményt is javítja. Gondold végig, a navigációs sémád eljut minden tartalmadhoz? A javasolt termékek és cikkek a vevőt és a keresőt is boldoggá teszik. Népszerű posztok listája is jó lehetőség, hogy a legjobb tartalmaid láthatóak és linkelhetőek legyenek.

6.    Az emberek számára készíts tartalmat!

Ha a keresőmotorok számára csinálsz tartalmat, elveszted egy nagy részét a piacodnak. Az emberek nem szeretik ha hülyének nézik őket, és ha egy olyan oldalra kerülnek, ami nyilvánvalóan a keresők számára lett készítve, villámgyorsan eltűnnek s soha nem jönnek vissza. Továbbá, csak az emberek tudják linkelni az oldaladat. Ha több bejövő linket akarsz és meg akarod tartani a vevőidet, írj a vevőidnek célzott tartalmat. A jobb helyezés célja a keresőben az, hogy több ember jusson a honlapodra. Legfőképpen, a keresőmotorok nem tudnak vásárolni tőled!!

7.    Ne izgasd magad a "nofollow" linkek miatt!

Könnyű rákapni arra, hogy csak a rettegett nofollow nélküli linkeket próbálj szerezni. De igazából egy link csak link marad. Ha az a link egy potenciális vevőt tud hozni, akkor akard! Ha csak  egy speciális fajtáját keresed a bejövő linkeknek, esélyesen elveszted a lehetőséget, hogy könnyen szerezz backlinkeket. Hogy mi az a „nofollow”, Longhand itt érthetően elmagyarázza.

Végül, ha remek tartalmat adsz a látogatóidnak, a keresőoptimalizálás többi szempontja gondoskodik magáról!

 

A cikk a toprankblog.com on megjelent  7 Essential SEO Tips for Small Businesses szabadfordítása. Véleményem szerint bizonyos alapvető keresőoptimalizálási tudás immáron szorosan a részét kell, hogy képezze a marketing ismereteknek, ezért került ki ide ez a poszt.

 

Ha tetszett a cikk, s szeretnél még több online és offline marketinggel kapcsolatos információt, lájkold a posztot itt lent, és a nemrég indult facebook oldalamat fent jobbról! :)

 


Szólj hozzá!

Címkék: marketing seo keresőoptimalizálás online marketing kkv középvállalat kisvállalkozó

A bejegyzés trackback címe:

https://marketinger.blog.hu/api/trackback/id/tr442029672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.