Ki vagyok én?

Joó Szabolcs, közgazdász, online marketing, AdWords, Analytics, social media marketing, mountain bike, fantasy, sci-fi, lélekben örök punk.
Google Adwords és Analytics egyéni minősítéssel.

Itt értesülhetsz a legfrissebb bejegyzésekről:

Írd be az e-mail címedet!

Delivered by FeedBurner

Címkék

adatok (1) adwords (2) aláírás (1) álláskeresés (1) art (2) b2b (2) banner (1) bkv (1) bkv figyelő (1) blog (5) cartoon network (1) cégbemutató (1) célcsoport (1) coke (1) content marketing (1) csalás (1) csődör (1) design (3) diák (1) direkt marketing (1) dm (1) egyetemista (1) email (3) email marketing (2) én (1) érdekes (6) érdekesség (6) érzések (5) etikett (1) e bola (1) e mail (1) e mail marketing (1) facebook (12) fail (1) felsőoktatás (1) gap (1) gerilla (6) gerillamarketing (6) gondolatébresztő (1) gondolatok (4) google (4) hibák (1) hirdetés (1) iframe (1) illem (1) illemszabályok (1) infóanyag (1) infografika (1) interaktív (1) internet (6) jövő (1) keresőoptimalizálás (1) kezdőoldal (1) kisvállalkozó (5) kkv (5) középvállalat (5) közösség (1) közösségi média (11) kreatiív (1) kreatív (5) kritika (6) kríziskommunikáció (1) lehúzó (1) linkedin (1) lydia ramsey (1) marketing (56) marketingpszichológia (6) média (21) médiamix (1) megmondás (3) milka (1) mp3 (1) New York Times (1) nob (1) nokia (1) olimpia (1) online (2) online marketing (16) ötlet (1) pepsi (1) piaci verseny (1) piackutatás (3) piacrészesedés (1) pinterest (1) pr (1) pszichológia (5) ramszesz (1) reklám (25) reklámkritika (2) reklámterv (1) roi (1) sanoma (1) seo (1) social media (16) statisztika (1) stratégia (1) szabadalom háború (1) színek (5) tanácsadó (1) tv (1) twitter (8) ügyfélszolgálat (1) üzlet (1) üzleti etikett (1) vélemény (6) vevőbefolyásolás (5) videó (4) vírusmarketing (5) vírusvideó (2) vodafone (1) web.2. (4) Címkefelhő

Friss topikok

Egy újonnan indított céges blog reklámozása

2010.05.15. 15:15 marketingghost

Egy blognak induláskor illene tartalommal rendelkeznie, ezért 5-15 bejegyzés (poszt) egy jó indulást biztosít. Ezek az indulás előtti bejegyzések remek gyakorlási lehetőséget biztosítanak, hogy belejöjjünk minden feladatba a szerkesztői menetrend kialakításától a blogolási jártasság megszerzéséig.

 A figyelem felkeltése egy új blog esetében aktív és passzív marketing taktikákat is magába foglalhat:

 -            írj értékes kommenteket más releváns s nagy befolyással rendelkező blogokon. (értelemszerűen azokon, akiknek hasonló a célközönsége)! A komment formátum gyakran lehetőséget biztosít, hogy a saját blogod linkjét megjelenítsd.

-            A saját blogodon, bejegyzéseidben helyezz el linkeket, amik más, piacvezető blogokra mutatnak. Észre fogják ezt venni!

-            Használd a többi közösségi média csatornát a hasznos blogtartalom népszerűsítésére

-            Működj közre más blogokon! Ez új közönség számára is észrevehetővé tesz és a blogodra mutató linkeket eredményez.

-            A blog URL-jét szerepeltesd mindenhol, ahol a honlapod címét: online és offline is!

-            A dolgozóid használják az email aláírásukban a blog URL-jét, továbbá az online profiljaikon is, mint pl.: a Facebookon, twitteren, LinkedIn-en.

-            Írj hasznos tartalmat rendszeresen! Nincs helyettesítője az értékes tartalom megosztásának.

-            Tájékoztasd a meglévő ügyfeleidet, partnereidet arról, hogy blogot indítottál! Ábrázold őket egy blogbejegyzésben, hogy figyelemet szenteljenek neked!

-            Reklámozd az új blogodat és a tartalmának értékét a potenciális és meglévő vevőidnek e-mailben.

-            PR erőfeszítések: sajtóközlemények, cikkek, amik a blog linkjét tartalmazzák.

  

Mindezek persze csak a jéghegy csúcsát jelentik, ezen kívül még bőven vannak lehetőségek a blogod reklámozására. Az elemzés és monitorozás természetesen a legelejétől elengedhetetlen.

 

 Jelen írás a http://www.toprankblog.com oldalon megjelent Social Media Marketing Basics: Facebook & Blog Promotion poszt második felének szabadfordítása.

 


Szólj hozzá!

Címkék: média marketing blog reklám internet facebook online marketing közösségi média social media középvállalat kisvállalkozó

A bejegyzés trackback címe:

https://marketinger.blog.hu/api/trackback/id/tr392005229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.