Ki vagyok én?

Joó Szabolcs, közgazdász, online marketing, AdWords, Analytics, social media marketing, mountain bike, fantasy, sci-fi, lélekben örök punk.
Google Adwords és Analytics egyéni minősítéssel.

Itt értesülhetsz a legfrissebb bejegyzésekről:

Írd be az e-mail címedet!

Delivered by FeedBurner

Címkék

adatok (1) adwords (2) aláírás (1) álláskeresés (1) art (2) b2b (2) banner (1) bkv (1) bkv figyelő (1) blog (5) cartoon network (1) cégbemutató (1) célcsoport (1) coke (1) content marketing (1) csalás (1) csődör (1) design (3) diák (1) direkt marketing (1) dm (1) egyetemista (1) email (3) email marketing (2) én (1) érdekes (6) érdekesség (6) érzések (5) etikett (1) e bola (1) e mail (1) e mail marketing (1) facebook (12) fail (1) felsőoktatás (1) gap (1) gerilla (6) gerillamarketing (6) gondolatébresztő (1) gondolatok (4) google (4) hibák (1) hirdetés (1) iframe (1) illem (1) illemszabályok (1) infóanyag (1) infografika (1) interaktív (1) internet (6) jövő (1) keresőoptimalizálás (1) kezdőoldal (1) kisvállalkozó (5) kkv (5) középvállalat (5) közösség (1) közösségi média (11) kreatiív (1) kreatív (5) kritika (6) kríziskommunikáció (1) lehúzó (1) linkedin (1) lydia ramsey (1) marketing (56) marketingpszichológia (6) média (21) médiamix (1) megmondás (3) milka (1) mp3 (1) New York Times (1) nob (1) nokia (1) olimpia (1) online (2) online marketing (16) ötlet (1) pepsi (1) piaci verseny (1) piackutatás (3) piacrészesedés (1) pinterest (1) pr (1) pszichológia (5) ramszesz (1) reklám (25) reklámkritika (2) reklámterv (1) roi (1) sanoma (1) seo (1) social media (16) statisztika (1) stratégia (1) szabadalom háború (1) színek (5) tanácsadó (1) tv (1) twitter (8) ügyfélszolgálat (1) üzlet (1) üzleti etikett (1) vélemény (6) vevőbefolyásolás (5) videó (4) vírusmarketing (5) vírusvideó (2) vodafone (1) web.2. (4) Címkefelhő

Friss topikok

Facebook és blog reklámozás I.

2010.05.14. 23:33 marketingghost

 
Mivel most éppen a közösségi média a „trendi”, az új kommunikációs felület, a vállalkozások a legkisebbtől a legnagyobbig próbálják/próbálnák/próbálniuk kellene kihasználni az új lehetőségeket. Létrehozzák a saját Facebook oldalukat, írják a saját blogjukat. S itt merül fel a kérdés: miként lehet népszerűsíteni a közösségi média felületeinket?

 

Azt, hogy egy közösségi média programot milyen módon érdemes népszerűsíteni, többek között a következő fő tényezők befolyásolják:

 

-          a közösségi médiában való részvétel oka

-          az elérni kívánt közönség

-          a költségkeret s rendelkezésre álló források

-          az éppen használt közösségi felület

 

A közösségi média stratégiának a kialakításakor néhány kulcskérdést figyelembe kell venni:

 

1.       Mi az elsődleges célunk? Mik a másodlagos célok?

2.       A célközönség hol tölti az idejét a közösségi weben és mit csinál ott?

3.       Milyen közösségi felületen van a céged most jelen?

4.       Milyen meglévő források tervezhetők újra és milyen új forrásokat szükséges előre becsülni?

 

 

Egy Facebook rajongói oldal promóciója a következő eszközökkel történhet:

A Facebookon:

-          Facebook reklámozással

-          verseny vagy engedmény promóció, ami arra ösztönzi a rajongókat, hogy a rajongói oldalra mutató linkeket osszanak meg

-          részvétel más csoportokban és rajongó oldalakon, amik elérik a megcélzott közönséget

-           a márka egyéb csoportjához vagy rajongói oldalához tartozó címlista, követői lista felhasználása

-          egy olyan widget létrehozása, ami lehetővé teszi az interaktivitást, értéket nyújt és az oldalunkra irányítja a felhasználókat.

A Facebookon kívül:

-          PPC hirdetések a fő keresőkben, amik egy érkezési oldalra viszik a látogatót

-          keresőoptimalizálás és linképítés az érkezési oldalhoz

-          sajtóközlemény optimalizáció és promóció

-          e-mail promóció célzott lista alapján

-          a Facebook rajongói oldal összekapcsolása más közösségi média eszközökkel, platformokkal.

 

Jelen írás a http://www.toprankblog.com oldalon megjelent Social Media Marketing Basics: Facebook & Blog Promotion poszt első felének szabadfordítása. A folytatás szabadidőtől függően a hétvégén várható.

 


Szólj hozzá!

Címkék: média marketing blog reklám internet facebook online marketing kkv közösségi média social media középvállalat web.2.

A bejegyzés trackback címe:

https://marketinger.blog.hu/api/trackback/id/tr342004105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.