Ki vagyok én?

Joó Szabolcs, közgazdász, online marketing, AdWords, Analytics, social media marketing, mountain bike, fantasy, sci-fi, lélekben örök punk.
Google Adwords és Analytics egyéni minősítéssel.

Itt értesülhetsz a legfrissebb bejegyzésekről:

Írd be az e-mail címedet!

Delivered by FeedBurner

Címkék

adatok (1) adwords (2) aláírás (1) álláskeresés (1) art (2) b2b (2) banner (1) bkv (1) bkv figyelő (1) blog (5) cartoon network (1) cégbemutató (1) célcsoport (1) coke (1) content marketing (1) csalás (1) csődör (1) design (3) diák (1) direkt marketing (1) dm (1) egyetemista (1) email (3) email marketing (2) én (1) érdekes (6) érdekesség (6) érzések (5) etikett (1) e bola (1) e mail (1) e mail marketing (1) facebook (12) fail (1) felsőoktatás (1) gap (1) gerilla (6) gerillamarketing (6) gondolatébresztő (1) gondolatok (4) google (4) hibák (1) hirdetés (1) iframe (1) illem (1) illemszabályok (1) infóanyag (1) infografika (1) interaktív (1) internet (6) jövő (1) keresőoptimalizálás (1) kezdőoldal (1) kisvállalkozó (5) kkv (5) középvállalat (5) közösség (1) közösségi média (11) kreatiív (1) kreatív (5) kritika (6) kríziskommunikáció (1) lehúzó (1) linkedin (1) lydia ramsey (1) marketing (56) marketingpszichológia (6) média (21) médiamix (1) megmondás (3) milka (1) mp3 (1) New York Times (1) nob (1) nokia (1) olimpia (1) online (2) online marketing (16) ötlet (1) pepsi (1) piaci verseny (1) piackutatás (3) piacrészesedés (1) pinterest (1) pr (1) pszichológia (5) ramszesz (1) reklám (25) reklámkritika (2) reklámterv (1) roi (1) sanoma (1) seo (1) social media (16) statisztika (1) stratégia (1) szabadalom háború (1) színek (5) tanácsadó (1) tv (1) twitter (8) ügyfélszolgálat (1) üzlet (1) üzleti etikett (1) vélemény (6) vevőbefolyásolás (5) videó (4) vírusmarketing (5) vírusvideó (2) vodafone (1) web.2. (4) Címkefelhő

Friss topikok

Sanoma rejtély, avagy miért ne rendeld meg a National Geographic magazint...

2008.09.29. 12:23 marketingghost

Valamilyen naiv megfontolásból úgy gondoltam, egy cégnek érdemes a törzsvásárlóknak kedvezni, hiszen az új vevők megszerzése mindig drágább, mint megtartani a régieket.

De a Sanoma nem így gondolja!!!

 

Május táján megrendeltem a National Geographic magazint, gondolván, ha már ugyis szinte mindig megveszem, akár jöhetne házhoz is, olcsóbban.  Rá következő hónapban megjött. Addig elégedett is voltam, amig a benzinkúton észre nem vettem, hogy egy különszámmal közös csomagolásban egy darab áráért kettőt kaptam volna. S most ismét ugyanezt vettem észre.

És ne legyek ideges?!

Már ezen a 2 számon bejött volna az ára a különszámoknak. Hol itt a kedvezés a törzsvevőnek?! Felmerül bennem, hogy vagy a sanomások ilyen hülyék (ezt azért kétlem) vagy azt akarják elérni, hogy ne rendeljem meg, hanem teljes áron vegyem meg. Ez utóbbi veszélyes játék, mert pl a GEO magazint minnél többet olvasom, annál inkább rájövök jobb mint a NG. Pontositok: nekem jobban tetszik!

A kérdés maradt: miért e mostoha mánásmód a megrendelőkkel?!?!


Szólj hozzá!

Címkék: média marketing érdekes vélemény kritika sanoma gondolatok érdekesség gondolatébresztő megmondás érzések lehúzó

A bejegyzés trackback címe:

https://marketinger.blog.hu/api/trackback/id/tr5687028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.