Ki vagyok én?

Joó Szabolcs, közgazdász, online marketing, AdWords, Analytics, social media marketing, mountain bike, fantasy, sci-fi, lélekben örök punk.
Google Adwords és Analytics egyéni minősítéssel.

Itt értesülhetsz a legfrissebb bejegyzésekről:

Írd be az e-mail címedet!

Delivered by FeedBurner

Címkék

adatok (1) adwords (2) aláírás (1) álláskeresés (1) art (2) b2b (2) banner (1) bkv (1) bkv figyelő (1) blog (5) cartoon network (1) cégbemutató (1) célcsoport (1) coke (1) content marketing (1) csalás (1) csődör (1) design (3) diák (1) direkt marketing (1) dm (1) egyetemista (1) email (3) email marketing (2) én (1) érdekes (6) érdekesség (6) érzések (5) etikett (1) e bola (1) e mail (1) e mail marketing (1) facebook (12) fail (1) felsőoktatás (1) gap (1) gerilla (6) gerillamarketing (6) gondolatébresztő (1) gondolatok (4) google (4) hibák (1) hirdetés (1) iframe (1) illem (1) illemszabályok (1) infóanyag (1) infografika (1) interaktív (1) internet (6) jövő (1) keresőoptimalizálás (1) kezdőoldal (1) kisvállalkozó (5) kkv (5) középvállalat (5) közösség (1) közösségi média (11) kreatiív (1) kreatív (5) kritika (6) kríziskommunikáció (1) lehúzó (1) linkedin (1) lydia ramsey (1) marketing (56) marketingpszichológia (6) média (21) médiamix (1) megmondás (3) milka (1) mp3 (1) New York Times (1) nob (1) nokia (1) olimpia (1) online (2) online marketing (16) ötlet (1) pepsi (1) piaci verseny (1) piackutatás (3) piacrészesedés (1) pinterest (1) pr (1) pszichológia (5) ramszesz (1) reklám (25) reklámkritika (2) reklámterv (1) roi (1) sanoma (1) seo (1) social media (16) statisztika (1) stratégia (1) szabadalom háború (1) színek (5) tanácsadó (1) tv (1) twitter (8) ügyfélszolgálat (1) üzlet (1) üzleti etikett (1) vélemény (6) vevőbefolyásolás (5) videó (4) vírusmarketing (5) vírusvideó (2) vodafone (1) web.2. (4) Címkefelhő

Friss topikok

Reklámszövetség vs. Direkt marketing szövetség avagy az irgalmas szamaritánus?

2008.09.09. 14:07 marketingghost

Szituáció: nem szövetségi tag információt kér direktmarketing kérdésben ( postai úton reklámanyag kiküldése)

Szereplők:

-direktmarketing szabályozásban államilag összezavart marketinges (én)

-reklámszövetség főtitkár

-DMSz főtitkár

 

Vélemény:

1. Reklámszövetség: nem volt bent a főtitkár asszony, de visszahívott, köszönet érte. Amint kiderült, nem vagyunk szövetségi tagok, a lelkesedés csökkent. Megtudtam, hogy általában csak szövetségi tagoknak segítenek jogi kérdésben. De én pofátlan médiás beszállítókon edződtem, ezért csak kérdeztem s kérdeztem...kaptam válaszokat is, bár úgy érzem a direktmarketing nem a fő szakterület...viszont minden válasz végén jött a mondat: "a honlapunkon fenn van a törvény. s ott..." ezt kb 3x hallottam. Ha törvényt akarnék olvasni, nem őket hívnám! De, ha nem is túl lelkesen, de segítettek, s mint mondják ajándék lónak ne nézd...

Nomármost felmerül bennem, ha felhiv minket egy ember, s a cégünk profiljához kapcsolódó bármilyen témában érdeklődik: pl a fa deszkát milyen csavarral érdemes rögzíteni, avagy  milyen paplant ajánlok allergiára, akkor nem azt kérdezem meg, hogy vevőnk-e, hanem válaszolok, hátha vevő lesz belőle....

2. Direkt Marketing Szövetség: Köszönet az információkért. Mindenre készségesen s hozzáértően kaptam a válaszokat.  ha fokozódik a cégünk direktmarketing tevékenysége, ajánlani fogom a belépést a törzsfőnöknek! uff

 

 

 


Szólj hozzá!

Címkék: marketing vélemény kritika reklám gondolatok megmondás érzések

A bejegyzés trackback címe:

https://marketinger.blog.hu/api/trackback/id/tr71655483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.