Ki vagyok én?

Joó Szabolcs, közgazdász, online marketing, AdWords, Analytics, social media marketing, mountain bike, fantasy, sci-fi, lélekben örök punk.
Google Adwords és Analytics egyéni minősítéssel.

Itt értesülhetsz a legfrissebb bejegyzésekről:

Írd be az e-mail címedet!

Delivered by FeedBurner

Címkék

adatok (1) adwords (2) aláírás (1) álláskeresés (1) art (2) b2b (2) banner (1) bkv (1) bkv figyelő (1) blog (5) cartoon network (1) cégbemutató (1) célcsoport (1) coke (1) content marketing (1) csalás (1) csődör (1) design (3) diák (1) direkt marketing (1) dm (1) egyetemista (1) email (3) email marketing (2) én (1) érdekes (6) érdekesség (6) érzések (5) etikett (1) e bola (1) e mail (1) e mail marketing (1) facebook (12) fail (1) felsőoktatás (1) gap (1) gerilla (6) gerillamarketing (6) gondolatébresztő (1) gondolatok (4) google (4) hibák (1) hirdetés (1) iframe (1) illem (1) illemszabályok (1) infóanyag (1) infografika (1) interaktív (1) internet (6) jövő (1) keresőoptimalizálás (1) kezdőoldal (1) kisvállalkozó (5) kkv (5) középvállalat (5) közösség (1) közösségi média (11) kreatiív (1) kreatív (5) kritika (6) kríziskommunikáció (1) lehúzó (1) linkedin (1) lydia ramsey (1) marketing (56) marketingpszichológia (6) média (21) médiamix (1) megmondás (3) milka (1) mp3 (1) New York Times (1) nob (1) nokia (1) olimpia (1) online (2) online marketing (16) ötlet (1) pepsi (1) piaci verseny (1) piackutatás (3) piacrészesedés (1) pinterest (1) pr (1) pszichológia (5) ramszesz (1) reklám (25) reklámkritika (2) reklámterv (1) roi (1) sanoma (1) seo (1) social media (16) statisztika (1) stratégia (1) szabadalom háború (1) színek (5) tanácsadó (1) tv (1) twitter (8) ügyfélszolgálat (1) üzlet (1) üzleti etikett (1) vélemény (6) vevőbefolyásolás (5) videó (4) vírusmarketing (5) vírusvideó (2) vodafone (1) web.2. (4) Címkefelhő

Friss topikok

Kecske és jogobella...avagy reklámkritika a múltnak

2008.09.07. 16:15 marketingghost

Azt mobndják a felmérések, a magyarok nem nevezhetők tudatos fogyasztóknak, szemben a "nyugati" társainkkal. Azonban pár éve megéreztem, hogy szintet léptem. Már be mehetnék egy német áruházba is, s tudatosan fogyasztanék. Ezt a felismerést 2 reklámnak köszönhettem: jogobella és a kecske nyalja a követ. Hogy jön ez a tudatossághoz? Egyiket sem voltam hajlandó megvásárolni évekig.

 

Jogobella: mi szeretnél lenni, gyümölcs a jogobellában hogy gyorsan a  friss zott joghurtba kerüljek..vagy valami hasonló.

A relám végülis elérte a célját, megjegyeztem a joghurt nevét. Gyanítom nem én vagyok a reklám célzásának középpontján, hanem anyukák és gyerekek, bár a reklámban lévő gyerekek korában én nem voltam halandó megenni a joghurtot....na de akkor is...az még hagyján hogy az alapötlet idióta, de hogy még idióta hangu színészekkel játszatják el azt betette a kaput. Vajon a célcsoportban milyen lehetett az eredmény....

 

Kecske nyalja a sót: A kecske nyalja a sót  az ásványi anyagok miatt, de a kiskölköt megnyugtatják, neki ott a gyümölcslé. Elismerem, már egy jóideje aggódva állok a boltban a gyümölcslevek előtt, nehogy azt vegyem meg...ugyanis a a nevét elfelejtettem. Vajon milyen beteg pszichedelikus narkotikum hatására jut eszébe egy kreatívnak egy ilyen reklám.

Amit talán érdemes megjegyezni az egészből:

a jó és a rossz reklámra emlékszik a befogadó, a középszerűre nem. Bár a túl jó reklám tartalma elnyomhatja a benne foglalt üzenetet (nevet, márkát, terméket stb.), de a baromi rossz elriaszthat a vásárlástól.


Szólj hozzá!

Címkék: média marketing kreatív vélemény tv kritika reklám marketingpszichológia gondolatok megmondás reklámkritika

A bejegyzés trackback címe:

https://marketinger.blog.hu/api/trackback/id/tr7652411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.