Ki vagyok én?

Joó Szabolcs, közgazdász, online marketing, AdWords, Analytics, social media marketing, mountain bike, fantasy, sci-fi, lélekben örök punk.
Google Adwords és Analytics egyéni minősítéssel.

Itt értesülhetsz a legfrissebb bejegyzésekről:

Írd be az e-mail címedet!

Delivered by FeedBurner

Címkék

adatok (1) adwords (2) aláírás (1) álláskeresés (1) art (2) b2b (2) banner (1) bkv (1) bkv figyelő (1) blog (5) cartoon network (1) cégbemutató (1) célcsoport (1) coke (1) content marketing (1) csalás (1) csődör (1) design (3) diák (1) direkt marketing (1) dm (1) egyetemista (1) email (3) email marketing (2) én (1) érdekes (6) érdekesség (6) érzések (5) etikett (1) e bola (1) e mail (1) e mail marketing (1) facebook (12) fail (1) felsőoktatás (1) gap (1) gerilla (6) gerillamarketing (6) gondolatébresztő (1) gondolatok (4) google (4) hibák (1) hirdetés (1) iframe (1) illem (1) illemszabályok (1) infóanyag (1) infografika (1) interaktív (1) internet (6) jövő (1) keresőoptimalizálás (1) kezdőoldal (1) kisvállalkozó (5) kkv (5) középvállalat (5) közösség (1) közösségi média (11) kreatiív (1) kreatív (5) kritika (6) kríziskommunikáció (1) lehúzó (1) linkedin (1) lydia ramsey (1) marketing (56) marketingpszichológia (6) média (21) médiamix (1) megmondás (3) milka (1) mp3 (1) New York Times (1) nob (1) nokia (1) olimpia (1) online (2) online marketing (16) ötlet (1) pepsi (1) piaci verseny (1) piackutatás (3) piacrészesedés (1) pinterest (1) pr (1) pszichológia (5) ramszesz (1) reklám (25) reklámkritika (2) reklámterv (1) roi (1) sanoma (1) seo (1) social media (16) statisztika (1) stratégia (1) szabadalom háború (1) színek (5) tanácsadó (1) tv (1) twitter (8) ügyfélszolgálat (1) üzlet (1) üzleti etikett (1) vélemény (6) vevőbefolyásolás (5) videó (4) vírusmarketing (5) vírusvideó (2) vodafone (1) web.2. (4) Címkefelhő

Friss topikok

Színek a marketingben V.-színek hatása a közösségre, az érzékekre

2008.08.25. 10:00 marketingghost

A színek és a közösségi magatartás
 

Ebéd-kísérlet: ismeretlen emberekből álló fókuszcsoportok eltérő színűre festett helyiségekben ebédeltek. A kísérlettel a fal színének emberekre gyakorolt hatását vizsgálták.

 
 
Az eredmények:

zöld:     

- keveset ettek,

- keveset beszéltek.

piros:     

- sokat ettek

- sokat ittak,

- hangoskodtak.

fehér:    

- udvariasak voltak,

- unatkoztak.

sárga:   

- feldobott hangulat,

- búcsúzáskor megbeszélték, hogy újra találkoznak.

 
 
     
A színek és a "bőr-észlelés"
 
 
Kézi mosópor hatása, ha a csomagolás:

·         kék-fehér: jól tisztít;

·         fehér-sárga: nem fehérít eléggé;

·         fehér-kék + sárga pontok: marja a kezet.

 
 
 
A színek és az ízészlelés
 
AZONOS MINŐSÉGŰ ÉS ÍZŰ KÁVÉ:

·         SÖTÉTBARNA KANNÁBÓL - "TÚL ERŐS" (73 %);

·         PIROSBÓL - "IGEN ZAMATOS" (84 %);

·         KÉKBŐL - "ENYHE" (79);

·         SÁRGÁBÓL - "TÚL GYENGE" (87%).

 
 
EGYFORMA CSOKOLÁDÉSZELETEK:

·         SÁRGA CSOMAGOLÁSBAN - "CITROMOS"

·         BARNÁBAN - "KÁVÉÍZŰ";

·         RÓZSASZÍNŰBEN - TEJCSOKI (MÍG A TÖBBIBEN KESERŰ).

 


Szólj hozzá!

Címkék: média marketing érdekes design reklám marketingpszichológia art színek érdekesség pszichológia érzések vevőbefolyásolás

A bejegyzés trackback címe:

https://marketinger.blog.hu/api/trackback/id/tr93631503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.