Ki vagyok én?

Joó Szabolcs, közgazdász, online marketing, AdWords, Analytics, social media marketing, mountain bike, fantasy, sci-fi, lélekben örök punk.
Google Adwords és Analytics egyéni minősítéssel.

Itt értesülhetsz a legfrissebb bejegyzésekről:

Írd be az e-mail címedet!

Delivered by FeedBurner

Címkék

adatok (1) adwords (2) aláírás (1) álláskeresés (1) art (2) b2b (2) banner (1) bkv (1) bkv figyelő (1) blog (5) cartoon network (1) cégbemutató (1) célcsoport (1) coke (1) content marketing (1) csalás (1) csődör (1) design (3) diák (1) direkt marketing (1) dm (1) egyetemista (1) email (3) email marketing (2) én (1) érdekes (6) érdekesség (6) érzések (5) etikett (1) e bola (1) e mail (1) e mail marketing (1) facebook (12) fail (1) felsőoktatás (1) gap (1) gerilla (6) gerillamarketing (6) gondolatébresztő (1) gondolatok (4) google (4) hibák (1) hirdetés (1) iframe (1) illem (1) illemszabályok (1) infóanyag (1) infografika (1) interaktív (1) internet (6) jövő (1) keresőoptimalizálás (1) kezdőoldal (1) kisvállalkozó (5) kkv (5) középvállalat (5) közösség (1) közösségi média (11) kreatiív (1) kreatív (5) kritika (6) kríziskommunikáció (1) lehúzó (1) linkedin (1) lydia ramsey (1) marketing (56) marketingpszichológia (6) média (21) médiamix (1) megmondás (3) milka (1) mp3 (1) New York Times (1) nob (1) nokia (1) olimpia (1) online (2) online marketing (16) ötlet (1) pepsi (1) piaci verseny (1) piackutatás (3) piacrészesedés (1) pinterest (1) pr (1) pszichológia (5) ramszesz (1) reklám (25) reklámkritika (2) reklámterv (1) roi (1) sanoma (1) seo (1) social media (16) statisztika (1) stratégia (1) szabadalom háború (1) színek (5) tanácsadó (1) tv (1) twitter (8) ügyfélszolgálat (1) üzlet (1) üzleti etikett (1) vélemény (6) vevőbefolyásolás (5) videó (4) vírusmarketing (5) vírusvideó (2) vodafone (1) web.2. (4) Címkefelhő

Friss topikok

Színek a marketingben III.- érzések keltése és szimbólumok

2008.08.13. 14:13 marketingghost

A KÜLÖNBÖZŐ SZÍNKOMBINÁCIÓK ÁLTAL ELÉRHETŐ HATÁSOK
 

·         vörös és sárga:

- agresszív/cselekvésre provokál,
- terjeszkedő,
- az életerő szimbóluma.
 
 

·         vörös /rózsaszín/ és kék:

- gyengéd érzelmi hatást ébreszt,
- mélyebb, bensőséges kapcsolatok
kifejezője,
- szelíd optimizmus lengi körül.
 
 

·         vörös és zöld:

- találékonyság, életrevalóság,
- tekintély,
- öntudat.
 

·         vörös és fekete:

- veszély, izgalom,
- energia,
- kemény, rideg.
 

·         kék és zöld:

- passzív,
- hideg.
 

·         kék és sárga:

- távlatok, tér,
- remény,
- könnyedség.
 

·         lila és sárga:

- komoly,
- tartós.
 

·         lila és zöld:

- depressziós hangulat,
- jellemszegénység.
SZÍN-SZIMBOLIKA
 

Történelmi, természeti, társadalmi-gazdasági (kulturális, vallási, erkölcsi) gyökerek, a "kollektív emlékezet" kifejeződéseként jött létre s átszövi a mindennapi érzéseinket.

Fekete: - gyász, de egyúttal
- az elegancia színe.
Vörös (vér à): - harc
- női energiák, érzelmek,
- szerelem.
Fehér: - tisztaság,
- ártatlanság,
- biztonság.
Kék: - távlatok,
- férfias hűvösség,
- hideg/racionális gondolkodás.

Az amerikai (USA) zászló szín-szimbolikája:

·         piros: elszántság és bátorság;

·         fehér: tisztaság és ártatlanság;

·         kék: éberség, kitartás és igazság.

(1782. évi törvényhozás)

 


Szólj hozzá!

Címkék: média marketing érdekes design reklám marketingpszichológia art színek érdekesség pszichológia érzések kkv középvállalat kisvállalkozó vevőbefolyásolás kreatiív

A bejegyzés trackback címe:

https://marketinger.blog.hu/api/trackback/id/tr57614242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.