Ki vagyok én?

Joó Szabolcs, közgazdász, online marketing, AdWords, Analytics, social media marketing, mountain bike, fantasy, sci-fi, lélekben örök punk.
Google Adwords és Analytics egyéni minősítéssel.

Itt értesülhetsz a legfrissebb bejegyzésekről:

Írd be az e-mail címedet!

Delivered by FeedBurner

Címkék

adatok (1) adwords (2) aláírás (1) álláskeresés (1) art (2) b2b (2) banner (1) bkv (1) bkv figyelő (1) blog (5) cartoon network (1) cégbemutató (1) célcsoport (1) coke (1) content marketing (1) csalás (1) csődör (1) design (3) diák (1) direkt marketing (1) dm (1) egyetemista (1) email (3) email marketing (2) én (1) érdekes (6) érdekesség (6) érzések (5) etikett (1) e bola (1) e mail (1) e mail marketing (1) facebook (12) fail (1) felsőoktatás (1) gap (1) gerilla (6) gerillamarketing (6) gondolatébresztő (1) gondolatok (4) google (4) hibák (1) hirdetés (1) iframe (1) illem (1) illemszabályok (1) infóanyag (1) infografika (1) interaktív (1) internet (6) jövő (1) keresőoptimalizálás (1) kezdőoldal (1) kisvállalkozó (5) kkv (5) középvállalat (5) közösség (1) közösségi média (11) kreatiív (1) kreatív (5) kritika (6) kríziskommunikáció (1) lehúzó (1) linkedin (1) lydia ramsey (1) marketing (56) marketingpszichológia (6) média (21) médiamix (1) megmondás (3) milka (1) mp3 (1) New York Times (1) nob (1) nokia (1) olimpia (1) online (2) online marketing (16) ötlet (1) pepsi (1) piaci verseny (1) piackutatás (3) piacrészesedés (1) pinterest (1) pr (1) pszichológia (5) ramszesz (1) reklám (25) reklámkritika (2) reklámterv (1) roi (1) sanoma (1) seo (1) social media (16) statisztika (1) stratégia (1) szabadalom háború (1) színek (5) tanácsadó (1) tv (1) twitter (8) ügyfélszolgálat (1) üzlet (1) üzleti etikett (1) vélemény (6) vevőbefolyásolás (5) videó (4) vírusmarketing (5) vírusvideó (2) vodafone (1) web.2. (4) Címkefelhő

Friss topikok

BKV figyelő, a web.2.-guru

2008.08.06. 11:40 marketingghost

Új tényezőként a hazai blogtérben most szembesültem csak a bkvfigyelo.blog.hu/ oldallal. A blogerrel folytatott interjút végigolvasva nem tudatosan, de megvalósította a webkettőt. Az oldal tartalmát már az olvasók-beküldők szerkesztik,teljesen interaktív, bár némi admin feladatok maradnak azért. 

Az alapkoncepció:

piaci "igény": a BKV nemszeretete

érzelmi töltésre épül a dolog, mindenkinek van véleménye, s

a termék:

egy hely ahol a sérelmet a világba kiálthatod, megtudhatsz többet mások sérelmeiről

A termék megalkotása is nagyon jó, átfogja az átlag utas érdeklődési területét (pl mi visz rá vkit arra hogy beálljon az ellenség közé), de a legfontosabb az interaktivitás, a lehetőség hogy bejelntsd a bajod s tudod hogy itt sokan olvassák, megjelenik, mig egy újságnak hiába irogatsz.

 

A pénzkereset lehetőségek gyanithatóan a reklámokból, más oldalak linkjeinek elhelyezéséből származhat, esetleg a blog segítségével eladott termékek után kapott jutalékból. A bevételnek visszaforgatása nyereményjátékokkal és hasonlókkal az olvasók felé a vevőgondozás egy remek példája lehetne.

Azonaban én hiszek a bloggernek, hogy nem a pénzért csinálja, de ha a nyereségszerzés lenne a célja, akkor sem alkothatott volna jobb termékekt és jobb vevő (olvasó)-gondozást.

 

Viva Internet!


Szólj hozzá!

Címkék: marketing internet bkv online interaktív bkv figyelő web.2.

A bejegyzés trackback címe:

https://marketinger.blog.hu/api/trackback/id/tr81603282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.