Ki vagyok én?

Joó Szabolcs, közgazdász, online marketing, AdWords, Analytics, social media marketing, mountain bike, fantasy, sci-fi, lélekben örök punk.
Google Adwords és Analytics egyéni minősítéssel.

Itt értesülhetsz a legfrissebb bejegyzésekről:

Írd be az e-mail címedet!

Delivered by FeedBurner

Címkék

adatok (1) adwords (2) aláírás (1) álláskeresés (1) art (2) b2b (2) banner (1) bkv (1) bkv figyelő (1) blog (5) cartoon network (1) cégbemutató (1) célcsoport (1) coke (1) content marketing (1) csalás (1) csődör (1) design (3) diák (1) direkt marketing (1) dm (1) egyetemista (1) email (3) email marketing (2) én (1) érdekes (6) érdekesség (6) érzések (5) etikett (1) e bola (1) e mail (1) e mail marketing (1) facebook (12) fail (1) felsőoktatás (1) gap (1) gerilla (6) gerillamarketing (6) gondolatébresztő (1) gondolatok (4) google (4) hibák (1) hirdetés (1) iframe (1) illem (1) illemszabályok (1) infóanyag (1) infografika (1) interaktív (1) internet (6) jövő (1) keresőoptimalizálás (1) kezdőoldal (1) kisvállalkozó (5) kkv (5) középvállalat (5) közösség (1) közösségi média (11) kreatiív (1) kreatív (5) kritika (6) kríziskommunikáció (1) lehúzó (1) linkedin (1) lydia ramsey (1) marketing (56) marketingpszichológia (6) média (21) médiamix (1) megmondás (3) milka (1) mp3 (1) New York Times (1) nob (1) nokia (1) olimpia (1) online (2) online marketing (16) ötlet (1) pepsi (1) piaci verseny (1) piackutatás (3) piacrészesedés (1) pinterest (1) pr (1) pszichológia (5) ramszesz (1) reklám (25) reklámkritika (2) reklámterv (1) roi (1) sanoma (1) seo (1) social media (16) statisztika (1) stratégia (1) szabadalom háború (1) színek (5) tanácsadó (1) tv (1) twitter (8) ügyfélszolgálat (1) üzlet (1) üzleti etikett (1) vélemény (6) vevőbefolyásolás (5) videó (4) vírusmarketing (5) vírusvideó (2) vodafone (1) web.2. (4) Címkefelhő

Friss topikok

Egy középvállalat marketingje a gyakorlatban I.

2008.07.20. 17:37 marketingghost

Sikerült 2 év után ráébreszteni a törzsfőnököt, hogy a marketing nem csak a reklámból áll. 

Mindez  egy olyan folyamat végterméke volt, amelynek első lépéseként  felvetettem ifjú pályakezdőként, hogy ha már a többi cég használsz reklámtollakat, önygyújtókat stb. esetleg megpróbálkozhatnánk mi is vele. Nem túl kreatív, de legalább látják a nevünket néha a partnereink akkor is, ha éppen nem a késedelmünk miatt keresik a névjegykártyánkat. Ezzel epilepsziás roham közeli tüneteket generáltam vezérünkben, szavakba öntve: "Ez hülyeség, mi van ha nem cigizik?!" Ekkor kezdtem el sejteni, amit azóta tudok: a marketinghez mindenki ért, hiszen mindenki tudja, mi a nem jó.

Az persze mellékes, hogy azt senki nem szereti eldönteni, mi a jó. S minnél többet nézegettem a kkv-k számára módszereket ajánlók oldalait (nem szeretnék inkább senkit megnevezni, pedig hudejól esne, de életem első blogbejegyzésében mégsem kellene belekötni senkibe..talán majd később) annál inkább rájövök, hogy az úgynevezett tanácsadók, guruk (na ez mind közül a legidegesítőbbkifejezés.) általában a könyvtárban elsőként a kezükbe akadó, a címében a marketing szót taratlamazó könyvből idéznek, nagyjából találomra. Amelyik vmi értelmeset is ír, annak annyira tenyérbemászó a stílusa, hogy miután önszántamból elolvastam, gondolva a fejlődés azért valamaelyest marketingesi elvárás a cégnél, majdnem fizetésemelést kértem. Mert ugye (követve ezen irások porszivóügynökökre hajazó stílusát) ezt a blogot csak akkor ne olvasd ha nem akarod a ciánizű nyalókát forgalmazó egyéni vállalkozásodat egy héten belül a kokakóla szintjére emelni...folyt köv. elméleti, 4p,7j, 9ü stb rövidítések nélkül


Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: média marketing reklám

A bejegyzés trackback címe:

https://marketinger.blog.hu/api/trackback/id/tr58576839

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Onlinemarketing blog - online marketing 2008.08.08. 20:59:37

"a fönököt a forgalom, nyereség (...) érdekli"Olyan kevés a valódi marketinges blog magyar nyelven (és olyan sok elhalt sajnos az elmúlt pár évben), hogy úgy gondolom, a reményteli induló blogokat is érdemes ajánlani. (Reményteli: nekem tetszik. Szubjekt…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.