Ki vagyok én?

Joó Szabolcs, közgazdász, online marketing, AdWords, Analytics, social media marketing, mountain bike, fantasy, sci-fi, lélekben örök punk.
Google Adwords és Analytics egyéni minősítéssel.

Itt értesülhetsz a legfrissebb bejegyzésekről:

Írd be az e-mail címedet!

Delivered by FeedBurner

Címkék

adatok (1) adwords (2) aláírás (1) álláskeresés (1) art (2) b2b (2) banner (1) bkv (1) bkv figyelő (1) blog (5) cartoon network (1) cégbemutató (1) célcsoport (1) coke (1) content marketing (1) csalás (1) csődör (1) design (3) diák (1) direkt marketing (1) dm (1) egyetemista (1) email (3) email marketing (2) én (1) érdekes (6) érdekesség (6) érzések (5) etikett (1) e bola (1) e mail (1) e mail marketing (1) facebook (12) fail (1) felsőoktatás (1) gap (1) gerilla (6) gerillamarketing (6) gondolatébresztő (1) gondolatok (4) google (4) hibák (1) hirdetés (1) iframe (1) illem (1) illemszabályok (1) infóanyag (1) infografika (1) interaktív (1) internet (6) jövő (1) keresőoptimalizálás (1) kezdőoldal (1) kisvállalkozó (5) kkv (5) középvállalat (5) közösség (1) közösségi média (11) kreatiív (1) kreatív (5) kritika (6) kríziskommunikáció (1) lehúzó (1) linkedin (1) lydia ramsey (1) marketing (56) marketingpszichológia (6) média (21) médiamix (1) megmondás (3) milka (1) mp3 (1) New York Times (1) nob (1) nokia (1) olimpia (1) online (2) online marketing (16) ötlet (1) pepsi (1) piaci verseny (1) piackutatás (3) piacrészesedés (1) pinterest (1) pr (1) pszichológia (5) ramszesz (1) reklám (25) reklámkritika (2) reklámterv (1) roi (1) sanoma (1) seo (1) social media (16) statisztika (1) stratégia (1) szabadalom háború (1) színek (5) tanácsadó (1) tv (1) twitter (8) ügyfélszolgálat (1) üzlet (1) üzleti etikett (1) vélemény (6) vevőbefolyásolás (5) videó (4) vírusmarketing (5) vírusvideó (2) vodafone (1) web.2. (4) Címkefelhő

Friss topikok

Online üzlet és marketing | olvasói benyomás

2011.05.10. 20:41 marketingghost

Viszonylag kevés hiteles marketing-blogger, twitterer, facebookker, a látókörömben fel-fel bukkanó szakember van számomra jelenleg Magyarországon. A hangsúly jelen esetben a HITELES szón van. Az egyik (az onlinemarketing.blog.hu szerzője) Berényi Konrád. Az ő egyik bejegyzésében olvastam a Bányai Edit-Novák Péter által szerkesztett "Online üzlet és marketing" című könyvről. Mivel az egyik szerkesztő ("Bányai tanárnő"), illetve az egyik szerző (Szűcs Krisztián) anno az egyetemen tanított marketingre, gondoltam ez már @b_konrad -dal együtt 3 hiteles ok (a 4. olvasás közben derült ki: @doransky) arra hogy, megvegyem.

Kinek érdemes elolvasni?

Legfőképpen azoknak, akik már infóanyagokból megtanultak vevőszerző weboldalszöveget írni, facebookmarketingelni, webáruházukból lehet kombájnt rendelni ajándék 3 éves gyorsszervizzel, és sóderszállító vállalkozásuknak létrehozták a twittercsatornáját.

Kitakarítja a fejet, bepolcozza s rendbe szedve rakja vissza a sok hasznos (vagy hasznosnak vélt) információt, ami nap mint nap eláraszt.

Én elég sokat húzogattam benne alá, van pár kulcsmondat benne, illetve külön köszönet Detrekői Zsuzsának, aki - a jogi bikkfanyelv hozzávetőleges elhagyásával - összefoglalta az elcseszett hazai jogi szabályozást.

A könyv elolvasása után azért még nem ajánlatos online marketing tanácsadó cégbe kezdeni, de annyira nem fog váratlanul érni a web következő vihara.

Nekem tetszett a könyv, kösz mindenkinek!

Tetszett a cikk? Utáltad? Lájkold a facebook oldalát is a blognak, vagy kövess a twitteren, de mindenképpen oszd meg a barátaiddal!


Szólj hozzá!

Címkék: marketing üzlet online marketing social media

A bejegyzés trackback címe:

http://marketinger.blog.hu/api/trackback/id/tr992894043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.